joi, 13 noiembrie 2014

CUM SE TREZESC AMINTIRILE

În urmă cu câteva zile

Participam la un eveniment organizat de compania cu care colaborez de ceva ani buni...
Organizat într-o locaţie din Bucureşti. Nu-i dau numele că e reclamă şi n-a plătit, deşi tare bine ne-am simţit. Dar ca să nu spuneţi că sunt zgârcit vă ofer o poză. În mod sigur o să recunoaşteţi locaţia.


Undeva în Bucureşti

În afară de atmosferă, am remarcat cu surprindere că iluminatul era făcut în mod cu totul şi cu totul profesionist. Aşa că într-o mică pauză m-am dus la o persoană ce părea de departe un soi de şef şi l-am întrebat pe un ton conspirativ:
- Vă rog tare mult, puteţi să-mi spuneţi cine s-a ocupat de iluminatul ăsta superb? Se vede de la o poştă că e clasă Horeca.
- Eşti din Bucureşti, mă întreabă pe un ton jos.
- Nu, din Constanţa, răspund eu un pic mirat.
- Bine, atunci îţi spun, dar ascultă-mă bine, nu vrei să afle şi concurenţa! Aşteaptă un pic, îţi aduc toate datele din birou.

Citesc datele şi nu pot să nu rămân uimit. Sunt vechii mei prieteni de la Ataş.



Ca o mică paranteză, undeva prin 1999-2000, aveam nevoie de două corpuri de iluminat pentru standul meu micuţ de la Romexpo. Întâmplarea face să le văd magazinul din maşină undeva la intersecţia străzilor Ştefan Furtună cu Dinicu Golescu. Să opresc şi să intru. M-am ales cu două corpuri de iluminat care m-au făcut să renunţ şi la seara de bere cu băieţii. Dar a meritat. Până în 2009 le-am folosit la nenumărate târguri şi expoziţii. Închei paranteza.
Mă bucur că s-au dezvoltat. Asta îmi spune că şi-au respectat clienţii. Bravo lor.

Mă întorc la Constanţa. Alt eveniment, de data asta suntem gazde. Parcă ceva îmi pare mult prea familiar. Îmi ia ceva să îmi dau seama. Dar da, este iluminatul. Gata, s-a dus cu secretul. Au ajuns şi aici.

Nu-i aşa că vă place?

Acum nu trebuie să dispere nimeni, au soluţii foarte bune şi pentru acasă. Pentru aproape orice fel de casă.

Trebuie doar să încercaţi link-urile de mai sus. Cu o mână pe inimă şi cu cealaltă pe taste vă scriu că am testat! Şi nu odată. Iar preţurile, condiţiile de transport şi garanţie sunt mai mult decât în regulă. În plus noul site nu arată deloc rău.
Nu mai rămâne decât să vă bucuraţi. De lumină!

Imaginile aparţin site-ului Atas.ro





45 de comentarii :

  1. E la o statie distanta de Gara de Nord magazinul respectiv. Am cumparat si eu ceva de la acum 16 ani si functioneaza perfect si azi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au mutat şi peste drum, apoi într-o locaţie mare. Din 2009 am plecat şi nu am mai putut să-i urmăresc.

      Ștergere
  2. Mie chiar mi-a placut. Si articolul si Atasul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mie mi-au trezit amintiri articolul tău, şi tot cu iluminat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata senzational localul si chiar ca e luminat frumos! :)
    Si mie mi-ar placea sa stiu unde e, mai ales daca vand bere ieftina si buna! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi avem un bar in Brasov, foarte la moda si unde te simti de parca ai avea o masina a timpului. Doar la ei am mai vazut astfel de corpuri de iluminat pretioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde, unde? Când trec pe acolo să ştiu unde să trag.

      Ștergere
  6. Am intrat si eu sa vad. Au intr-adevar si chestii senzationale pentru acasa. le ador pe cele retro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Retro îmi place cel mai mult!
      Cum ar fi, ca pe vremuri. :)

      Ștergere
  7. Stiu si eu magazinul. De multe ori cand treceam seara pe langa el, ma fascina lumina data de multele corpuri de iluminat. Si nu o data am intrat sa le admir de aproape.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu as fi tare curioasa sa aflu ce s-a intamplat cu corpurile de iluminat cumparate de la Atas candva. Ai ceva poze macar? Mi-ar placea sa observ cum au evoluat in timp...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am poze. Cu doi preşedinţi de stat în standul meu. Evident şi cu corpurile de iluminat. Pe care tocmai ce le-am vândut.

      Ștergere
    2. Si unde le putem vedea? :)
      tocmai??? :D

      Ștergere
    3. Cele cu preşedinţii sunt în arhiva personală.
      Cele cu corpurile de iluminat le pot scoate din arhiva "tocmai" pentru că s-au vândut. ;)

      Ștergere
    4. Deschide arhivele si pregateste un articol, sa vedem si noi. ;)

      Ștergere
    5. De fapt îmi este lene să le dau jos de pe dulap şi să scormonesc. Deh, nu mai sunt tânăr şi nici scormonitor. :)

      Ștergere
  9. ....mie imi plac ideile ce combină stilul retro cu modern, se pare ca oamenii astia au de toate. Fain articol. Succes.

    RăspundețiȘtergere
  10. Par seriosi, ma voi uita si eu peste oferta lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Lămpile alea chiar le-am folosit aproximativ 10 ani şi nu în condiţii uşoare.
      Deci merită să te ataşezi.

      Ștergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Amintirile nu dorm, doar veghează !
    Să ai o noapte liniştită şi calmă !

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !