luni, 3 noiembrie 2014

AŢI AUZIT DE MUCEGAIURI SAU DE ACARIENI?

Aţi văzut sau aţi simţit aşa ceva?

În propria locuinţă sau la locul de muncă?
Atunci este cazul să luaţi măsuri!
Dacă o să vă întrebaţi de ce, răspunsul este foarte simplu. Aproximativ 30 la sută din populaţia care locuieşte în aşa numitele zone temperate ale planetei suferă de alergii respiratorii. Iar O.M.S.- ul (adică Organizaţia Mondială a Sănătăţii) ne spune că asta va deveni a doua cauză de îmbolnăvire din lume.

Eschimoşii sau populaţia sahariană nu suferă de astfel de probleme. Pentru că într-un fel sau altul, natura îi ajută să scape de umiditatea din locuinţe (fie ele iglu-uri sau corturi).
Da, aţi ghicit, umiditatea este principala cauză. Este adevărat, mai sunt şi altele cum ar fi descuamarea pielii. Dar fără umiditate nici acarienii, nici mucegaiurile nu s-ar putea dezvolta tăcute, nevăzute.

Când apar pete de mucegai pe pereţi, saltele sau mai ştiu eu altceva, ar fi bine să vă gândiţi că sunt doar "partea vizibilă a aisbergului". Iar simpla îndepărtare a lor nu rezolvă nici pe departe problema. Trebuie pur şi simplu îndepărtată cauza. Adică, ea. Umiditatea!

Să ne gândim un pic cam care ar fi cea mai la îndemână soluţie. Pentru asta vă propun să aruncaţi măcar o privire pe site-ul celor de la:


Personal, dacă nu aş avea deja, mi-aş alege un dezumidificator pentru casă, de genul:

Mai ales că are deja şi o reducere semnificativă
Evident puteţi alege dintre multe alte modele în funcţie de nevoile specifice.
Dacă aş mai avea o firmă, pentru protecţia angajaţilor şi a investiţiilor mele (mă gândesc la o firmă mică cu un sediu pe măsură) , probabil aş cocheta cu ceva de genul:

Printre altele se poate şi închiria
Vă rog să mă credeţi pe cuvânt. De patru ani sunt dealer independent de Kirby (sistem complex de curăţenie). În această perioadă am avut mii de "vizite de lucru" în locuinţe sau sedii de firmă. Acolo unde existau dezumidificatoare, nivelul acarienilor din saltea (cel mai afectat loc din locuinţă de aceşti alergeni) era de zece ori mai scăzut iar mucegaiul practic nu exista.

Nu vă feriţi să intraţi pe link-urile oferite. Sunt puse doar ca să vă ajute să găsiţi cele mai bune soluţii pentru rezolvarea acestei probleme omniprezente.

Toate imaginile aparţin site-ului http://alecoair.ro/.


28 de comentarii :

  1. Eu am intrat pe ele, pentru ca eu m-am lovit de toate câte le-ai enumerat. Ce spui? Să emigrez la polul nord, dacă iese președinte cine știu eu? Scap de toate acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Păi dacă iese celălalt, scăpăm de mucegai şi acarieni? Doar o întrebare retorică. Adevărul este că aş vrea să văd şi eu un iglu cu mucegai! :)

      Ștergere
    2. daca iasa la cine ma gandesc si eu, te va bantui chiar si la polul nord :)

      Ștergere
    3. :) Nici măcar Putin nu s-a dus la Polul Nord. :)

      Ștergere
    4. Ciupercomania, sper să...înghețe până ajunge la polul nord,

      Ștergere
    5. Maria, hai să nu fim răi. De la degerături mai cad unele, altele şi consoarta rămâne neconsolată de soţ pe viaţă! ;)

      Ștergere
    6. daca ii pica urechile, in mod sigur, deoarece n-ar avea cine sa ii mai asculte cicaleala o viata intreaga... (sper sa nu citeasca si nevasta)

      Ștergere
  2. Nu pot emigra in Sahara, dar pot cumpara un dezumidificator :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Păi da, că am auzit că e complicat cu viza. Şi cu vaccinul anti Ebola. Deci, clar ai dreptate! :)

      Ștergere
  3. sunt eficiente, intr-adevar si de mucegai nu prea scapa nimeni daca nu ia masuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, am văzut şi cum se ard pereţii pentru eliminarea mucegaiului. Cu acarienii este un pic mai simplu.

      Ștergere
  4. E greu de luptat cu igrasia intr-adevar. Zugravesti, e totul bine si dupa vreo 4 ani, sa zicem, apare iar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Decat la Polul Nord Sau Shara, mai bine la mine acasa si cu o investitie in aceste aparate! Multumi de recomandare, Radu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multă plăcere Dana. Sper să folosească pentru că sunt spuse din inimă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine ma sperie mucegaiul, am avut pe un colt la camera dar am scapat de el. Totusi tot mai stau cu grija...

    RăspundețiȘtergere
  8. Acarienii sunt peste tot, sunt o cauza a producerii alergiilor, mi-ar trebui si mie un astfel de aparat pentru copil.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ai o pilă la Negoiţă? Dacă ajungem mai în faţă în programul de reabilitare termică a blocului poate scăpăm de mucegai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt convinsa de utilitatea unui asemenea aparat performant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Dacă ai vedea ce există într-o saltea...
      Apropo, în cinci ani, în medie, îşi dublează greutatea. :)

      Ștergere
  11. Tin minte ca la un articol de genul acesta am comentat prima data la tine, pe celalalt blog. Si tot atunci am inteles ca te pricepi si ca ai mare dreptate cand vorbesti despre mucegaiuri si acarieni.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !