miercuri, 26 noiembrie 2014

AL CINCILEA ANOTIMP

Aş vrea să le cuprindă pe toate

Primăvara, vara, toamna chiar şi iarna într-o singură lună de vacanţă...
Cine, cine oare, poate să îmi spună, dintr-o singură suflare, dacă voi putea găsi aşa ceva ca ofertă-n ţara mea.
Ajutorul mult dorit dintr-o dată a sosit. BileteAvion.ro, o firmă care multe temeri mi-a risipit şi oferte am găsit.



Este adevărat, că pentru toate buzunarele dar şi pentru aproape toate gusturile.
Prima dată aş vrea să ajung în Islanda la Reykjavik. Asta ar fi prima mea destinaţie. Nu de alta, dar am auzit că e foarte frumos. Cu oameni aspri, pe sufletul meu. Vreau să văd vulcanii, să văd gheţarii şi multe altele.
Iar după ce le-am văzut pe toate, îngheţat dar fericit, aş vrea să mă încălzesc un pic.
Fac un pic de analiză. Dacă în Islanda este iarnă, unde pe planetă ar putea fi vară? În Noua Zeelandă, mă fulgeră un gând răzleţ. Şi da, îmi dau seama că tot timpul am vrut să văd ţara asta de care am auzit prima dată din cărţile lui Jules Verne. Dar or fi curse sau bilete? Dau iama la calculator şi găsesc una. La jumătate de preţ, dar trebuie să mă grăbesc, nu mai sunt decât şapte locuri. Şi nu vreau să dau o groază de bani în plus. Aşa că prin intermediul site-ului BileteAvion.ro aleg compania:


Vară, vară dar e cam friguroasă. Aşa că după câteva zile mă bate gândul să plec spre o primăvară mai călduroasă. Îmi aduc aminte că o amică îmi vorbise despre Tenerife, unde este primăvară veşnică. Caut din nou pe site, evident găsesc o ofertă bună şi nu am nici o clipă de ezitare. De data asta am rezolvat cu British Airways:


Foarte adevărat, viaţa este plăcută, preţuri nu prea mari, dar concediul meu se aproprie de sfârşit şi trebuie să dau piept cu cel de al patrulea anotimp. Toamna, dar nu mai am idei. Probabil că Anglia să se apropie cel mai mult de acest anotimp datorită ceţii şi ploilor. Oricum îmi doream să văd Londra. Deci la drum şi din nou pe site. De această dată, ceva mai scurt drumul.

Şi iată-mă din nou acasă cu o companie low cost, rămăsesem un pic cam strâmtorat.

Aceasta a fost o poveste. Mi-aş dori să fac aşa ceva cândva.

În plus merită să intraţi pe site-ul lor. O să găsiţi cu mult mai multe informaţii utile în cazul în care doriţi să călătoriţi.



25 de comentarii :

  1. Ai "desenat" frumos! M-aş băga şi eu la o astfel de "vacanţă".

    RăspundețiȘtergere
  2. desi am fost cateva ori cu avionul, mi-e tot mai frica sa zbor din nou and auzi cate pica doar la noi prin tara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să n-o luăm chiar aşa! Statisticile nu mint! :)

      Ștergere
    2. statisticile spu ca accidentele de masina sunt mult mai dese ... tocmai de acea n-am evitat zborul cand a venit vorba de distante mari, dar de exemplu in Cluj-Bucuresti, o prefer cu masina chiar de e mai obositor.

      Ștergere
  3. Vreau și eu în Tenerife. Deja m-am săturat de frig.Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu, şi eu. O săptămână la rând mi-a îngheţat nasul pe stradă. :)

      Ștergere
  4. Da ori ai de gand sa te plimbi ori nu :) Ma iei si pe mine? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Islanda are peisaje de vis. Vad poze zilnic pe Facebook si raman uimit. Trebuie sa merg cat de curand acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar daca este o poveste, ar fi bine sa o planuiesti din timp incat, in caz ca se adevereste, sa fii pregatit la maxim. In primul rand, referitor la Islanda si Reykjavik te sfatuiesc sa -ti organizezi vacanta in perioada aurorelor boreale - sunt cele mai fantastice evenimente naturale pe care le poti urmari in lume! :D Drum bun si calatorie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau si eu o astfel de vacanta....Zilnic as vrea :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ooo. Păi numai ca să zbori din Islanda în Noua Zeelandă îţi ia vreo două zile!. :)

      Ștergere
  8. Anotimpuri peste anotimpuri, avioane lângă avioane, avioane pentru vacanţă, avioan... dar ce mi ! Să ai succes cu scrisul tău şi inspitaţie la alte teme.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau si eu in Tenerife!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !