vineri, 24 octombrie 2014

LUMÂNĂRI SIMPATICE PENTRU SERI ROMANTICE

Adevărat, este titlul unui blog

Care din fericire este tot al meu, aşa că o să mă dau singur în judecată pentru plagiat.
De fapt titlul original ar fi trebuit să fie "Lumânări romantice pentru nopţi sălbatice". Dar partenera mea de afaceri, şi doar atât, nu a fost de acord. Că cică o să ne pună într-o lumină proastă. Asta se întâmpla prin 1998. Experienţa de până în 2009 a dovedit că s-a înşelat. Evident am mai strecurat pe ici pe colo (profitând de ingnoranţa în materie de internet a partenerei) acest titlu, care până la urmă s-a dovedit un mare succes.
Asta doar ca introducere, pentru că  motivul postării este altul.

Din ciclul ce făceam până în 2009, vă prezint, pentru că tot se aproprie sărbătorile, colecţia de lumânări de iarnă 2009, care din păcate nu a mai putut fi lansată din motive de criză profundă. Hai să o vedem:

Colecţie de iarnă
Am făcut doar 100 de seturi care s-au vândut toate înainte de Crăciun, deh cei care treceau pe la noi pe la firmă. Din păcate eu nu am apucat deşi eram 18 ore pe zi acolo.
Voi ce părere aveţi?

8 comentarii :

  1. Faine toate! Ornamentul in forma de paralelipiped imi place cel mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Cristi. Eu aveam o preferinţă pentru acea "coarnă" :)

      Ștergere
  2. Coarna imi place si mie! De ce nu te reapuci? Acum sunt alte vremuri, lumea si-a diversificat gustul pentru decoratiuni, macar ca hobby si tot ai putea sa incerci. Le vinzi prietenilor! Poate sunt mai salbatici ca tine in gusturi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca mai ai macar poze cu ele. Au fost intradevar frumoase si de succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, partener-o (fostă) în afaceri cu lumânări! :)

      Ștergere
  4. Titlul ar fi fost provocator, e drept, insa o chestie de genul acesta poate aduce trafic atata timp cat va dainui internetul. :D
    "Coarna" este si preferata mea, de departe! Cred ca este pacat sa nu incerci iar, mai ales ca eu nu am vazut pe piata asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost şi în benzinăriile Shell din Ploieşti.
      Mulţumesc de apreciere.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !