vineri, 17 octombrie 2014

DACĂ TOT VIN ALEGERILE

Pun şi eu o întrebare

Oare n-ar fi bine ca în cazul jurământului oricărui demnitar să se aplice această propunere?
Înainte de propoziţia aia de la sfârşit cu "Aşa să-mi ajute Dumnezeu!"
Ceva de genul:
Jur că voi fugi ca dracul de tămâie de orice fel de formă de corupţie. Dar când o voi vedea, voi îmbrăca un costum special făcut din legi şi morală, mă voi întoarce şi voi lupta împotriva ei cu toate puterile mele. Indiferent cine mă pune la încercare.

Cum ar suna?

Sursa

Voi ce părere aveţi?


9 comentarii :

  1. Perfect, as mai adauga: si daca vad un "plic cu bani" intins catre mine dar fara acordul meu, imi voi taia ambele maini ca sa nu se supuna tentatiei in vecii vecilor, amin. ps: problema este ca acceptarea "plicurilor cu bani" sunt deja in programul electoral, codificate si legalizate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rodica, pe ce lume trăieşti. Plicurile sunt pentru începători. Există conturi cu cifru, cu parolă, ţări în care secretul bancar este inviolabil şi câte şi mai câte.

      Ștergere
  2. Ar fi bine, numai ca escrocii sunt in stare sa jure orice si sa faca tot ce-i duce capatana lor de hoti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, poate se gândesc şi ei la zicala aia:
      "Şi dacă Doamne fereşte, Dumnezeu există..." :)

      Ștergere
    2. Aia se verifica numai cand le canta popa ultima romanta. :))))

      Ștergere
    3. Păi atunci de ce mai e obligatorie propoziţia aia cu "Aşa să mă ajute Dumnezeu" ?

      Ștergere
  3. Eu am altă propunere: pe perioada mandatului de parlamentar / guvernant şi ce or să mai fie, aceşti aleşii să fie cazaţi direct la Rahova şi să îşi exercite "mandatul" de acolo! Doar se pun în slujba poporului. La final se trage linie, şi ies doar cei care au merită...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna idee! Si destul de potrivita pentru romani, daca stam sa ne gandim ca multe bancuri spun ca barbatul isi loveste femeia, desi nu a prins-o cu nimic; "eu nu stiu, insa ea cu siguranta stie pentru ce a primit palma". :))))

      Ștergere
    2. Adi, tu vrei să nu mai avem parlament, guvern, preşedinte bag eu de seamă! :)
      Vienela, am văzut la ştiri că mai sunt şi bărbaţi bătuţi de neveste. Ori şti ei cum sau pentru ce. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !