sâmbătă, 20 septembrie 2014

TOAMNA MEA

Şi-a tras culori de camuflaj

Dacă nu mă credeţi nu aveţi decât să vă uitaţi la poză
Ştiu că nu fac poze clare (nu am cu ce) dar sper că sunt sugestive.


Şi o imagine mai de ansamblu.



Am avut dreptate când v-am spus că s-a îmbrăcat în culori de camuflaj?
Azi trebuie să-mi ajungă premiile de la campania Kaki.ro. M-a sunat curierul să îmi spună.
Premii câştigate cu acest articol. În care spun ce mi-aş dori să pot realiza împreună cu prietenii mei bloggeri.
Nu îmi pot dori să fac altceva, deh aşa sunt eu mai conservator, mai căpos sau cum vă vine la gură.
De abia aştept să ajungă coletul. Cică mai durează cam jumătate de oră.
O să fac poze, o să scriu cum mi se par şi dacă sunt în regulă îmi voi lua primul biban pentru cursuri de supravieţuire, adică pe fiul meu cel mic. Într-o pădure de lângă marginea Constanţei, unde spre ruşinea mea nu am fost. Dar am trecut nevătămat de multe ori pe lângă ea cu maşina. Aşa că ce poate fi greu?
Dacă supravieţuieşte, cu succes, nu altfel, o să-i dau o parte din premiu. După ce desfac coletul o să văd şi ce alege.
Din păcate pistolul Airsoft pe care tare mult şi-l dorea nu soseşte. Dintr-un motiv simplu. Nu mai este pe stoc. Cererea a fost mare. Nu am nici un motiv să nu îi cred.
Mă duc să pândesc curierul...

A venit!!! Dar nu am inima să deschid singur coletul. Îl aştept până la şase când iese de la şcoală. În schimb mă uit pe factură. Uff, mi-au făcut şi un mic cadou! Nu-i mare, dar m-a impresionat. Sunt primii care au procedat aşa. Şi pe această cale le mulţumesc!

A venit şi fiul meu aşa că desfacem coletul. Deşi e la fund el îşi alege arbaleta. Dacă va trece de încercare va fi primul câştigător al concursului meu.


Ce ramâne în colet este teoretic al meu. Adică un cuţit şi o praştie.


Am spus teoretic pentru că deja aud revendicări în legătură cu praştia.
În fine, în cazul în care mâine vremea va ţine cu noi, o să facem o mică drumeţie în pădurea de care vă vorbeam la început. Şi poate revin cu un nou articol.

În altă ordine de idei, dacă vă surâde ideea (ştiu că nu e corect dar îmi place cum sună) de a ne întâlni într-o pădurice să căutăm atent şi cu peripeţii plăcute, un bebecuţ la proţap, bine ascuns în mijlocul ei, vă rog să-i provocaţi pe cei de la Kaki cu articole scrise pe blogurile voastre. Cine ştie, poate avem noroc şi apleacă urechea la o asemenea provocare. Ce spuneţi? În unele cazuri mirosul poate înlocui busola, am dreptate?


Până atunci o să fac din bibanul de care vorbeam un fel de Bears Grylls în miniatură, nu de alta dar să poată revendica cea mai bună bucăţică din chestia aia la proţap. :)


30 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Ţi-ar place ideea de a ne întâlni într-o pădure?

      Ștergere
  2. Hi, hi, imi place si mie cum suna si abia astept ziua in care se va materializa tot ce am imaginat noi legat de intalnirea aceasta.
    Felicitari pentru premii, sa le folositi cu placere! Va invidiez pentru arbaleta! Si pentru drumetia prin padure...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ne iese dacă reuşim să mobilizăm mai mulţi bloggeri. Din păcate vremea nu a ţinut cu noi. Am fost doar în parc unde am tras cu praştia. Şi uite aşa mi-am pierdut şi praştia pentru că puştiul s-a îndrăgostit iremediabil de ea! :)

      Ștergere
  3. Felicitări pentru premiu!!!
    Şi aştept articolul despre peripeţiile plăcute din pădure!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Cu pădurea, când o fi, căci duminică nu a ţinut vremea cu noi.

      Ștergere
  4. Bravo! Ma bucur ca ai primit premiile!
    Mai stii sa tragi cu prastia?!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand Bear Grylls a invatat sa supravietuiasca de la mine,in al doilea rand prastia este deja a mea (nici-o discutie) , si in al treilea rand de abia astept sa mergem in padure :) Un mic foc de tabara ,un sarpe prins de mine , ar fi super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar te dai mare. :) Focul de tabără te las să îi aprinzi tu, mai ales că afară plouă. Cu şarpele nu pot să spun decât că te-ai făcut prea greu ca să te mai pot ţine în spatele meu. Sper că ştii să te caţeri prin copaci! :P

      Ștergere
    2. Prin copaci nu va trebui sa ma catar, acolo nu se gasesc serpi , si eu sper ca tu sa ai grija la picioare caci tu nici sa te cateri nu stii :)). Si nu conteaza ca ploua, focul de tabara il voi aprinde oricum ;)

      Ștergere
    3. Da? Cu ce o să îl aprinzi? Pocneşti din degete?
      Cât despre şerpi în copaci, de ăsta ai auzit?
      "Sarpele de alun ( Coronella austriaca ) este raspandit in aproape toata Europa, fiind considerat o specie comuna. Cu toate astea, nu este vazut foarte des pentru ca prefera sa dispara atunci cand simte pericol. In Romania poate fi intalnit de la mare si pana la altitudini de 1500 de metri, in zone uscate si insorite, cu vegetatie arborescenta bogata sau pe stanci."
      Sau despre vipera de salcie?
      Eeh, acum ce mai zici?

      Ștergere
    4. Ah, ce imi place de voi cand va tachinati asa! Daca am fi fost mai aproape unii de altii, vi l-as fi dat si pe Ionut al meu sa va tina companie in expeditia ce se anunta. :)

      Ștergere
    5. Vienela, tu doar trimite-l încoace că de rest ne ocupăm noi. :)

      Ștergere
    6. L-as trimite eu, daca nu ar fi asa puturos. Cine sa mai joace LOL cat e el plecat? :)))

      Ștergere
    7. Mă îndoiesc că locul la joc ar rămâne neocupat! :)
      Dar toamna este un anotimp capricios, ca o doamnă. Când te îmbie, când te respinge.
      Am un prieten din Tecuci care conduce un grup de cercetaşi. Au logistică, experienţă ,tot ce trebuie. Vrei să te pun în legătură cu el?

      Ștergere
    8. Cum, sa nu isi mai poata aduna toate acele killuri si asisturi? :))) E ca si cum mi-ai lua mie tigarile si m-ai ruga apoi sa scriu ceva. Nu merge... :)))
      Da, mi-ar placea sa putem discuta cu prietenul tau, dar mai tarziu putin, dupa ce vom stii sigur ca putem incepe sa ne gandim serios la acel plan.

      Ștergere
    9. Oricând vrei. Bănuiesc că există filială şi la voi în oraş. Şi nu cred că o ieşire în natura poate fi comparată cu orice joc de pe calculator. Mă uitam la Vlad cum se oftica când eu nimeream cu praştia şi el nu. Îmi tot spunea că eu am experienţă. Nu am, nu am mai tras cu praştia de aproape 30 de ani. Dar încet, încet l-am învăţat şi a reuşit să nimerească cutia de bere pusă drept ţintă. Doamne, cât ne-am mai bucurat!

      Ștergere
    10. Exagerez si eu putin, iti dai seama... Probabil ar fi la fel de incantat ca si Vlad, daca ar avea prietenii langa el. Ce sa faca cu mami in padure? :))))
      Da, probabil exista, insa deocamdata nu sunt pregatita sa merg asa departe, nu am definitivat nici macar in cap ideile... :) Oricum, daca se va concretiza ceva, cred ca in primavara trebuie sa ne intalnim, sa stam de vorba pe indelete. ;)

      Ștergere
    11. Oricând vrei şi este posibil! :) Dar poate ne întâlnim mai mulţi!

      Ștergere
    12. Va fi destul de greu sa ne intalnim mai multi, dar putem incerca.

      Ștergere
    13. Când îţi doreşti destul de mult ceva, sigur se va întâmpla. :)

      Ștergere
    14. Tata , eu doar trebuie sa privesc lemnele si se vor aprinde singure , si serpii ii pot gasi si pe jos stai linistit n-am nicio problema , iar daca vrei pot sa ii iau si din copaci , iar cu prastia chit c-ai tras acum 30 de ani eu cred ca mai ai experienta spre deosebire de mine care a tras pentru prima oara si am nimerit de 2 ori ;)

      Ștergere
    15. Asa, Vlad, asa, arata-i cine-i seful! :)

      Ștergere
    16. Vlade, a doua oară poate ai nimerit într-un moment în care eu nu eram pe acolo! :)
      Vienela, tu prea ţii cu lupu' .

      Ștergere
    17. Prima oara am nimerit cand a ricosat un pic din pamant, iar a doua oara stii si tu cand am lovit din plin , si dumneaiei tine cu cel care are dreptate nu cu lupul

      Ștergere
    18. Ricoşeul nu se pune, e noroc, nu e pe bune...

      Vienela va ţine întotdeauna cu tine. Are un băiat şi ştii cum sunt mămicile. :)

      Ștergere
    19. Cu ricoseul fiecare are parerea lui, totusi cred eu ca am dreptate, si de la doamna Vienela cred ca am plus ca stie cum e sa aiba un fiu, dar stie si ca am dreptate ;)

      Ștergere
    20. Şi în plus cam toate speciile de şerpi sunt protejate pe teritoriul României. Văd că şi ţie îţi place de doamna Vienela. Oare de ce?

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !