marți, 16 septembrie 2014

L-AM DESCOPERIT ABSOLUT ÎNTÂMPLĂTOR

Vinerea trecută


Mergeam pe bulevardul Mamaia, în Constanţa, cu un amic, facând slalom printre maşinile parcate pe trotuar, gropi, crăpături în asfalt, etc...

Nu o să vă bat la cap cu realizările mult iubitului nostru primar.
Deci, cum vă spuneam, vorbeam cu amicul acesta al meu despre cât de uşor este să faci blogging de pe o tabletă mare de zece inchi cum încă o mai are el. Se încăpăţâneză să-mi arate că o poate folosi mergând, deşi sfatul meu categoric a fost să ne oprim la terasa de la Capitol şi să-mi arate ce vrea acolo. Evident la o bere.
Se încăpăţânează, Nu mă ascultă. În dreptul numărului 35 dă cu piciorul într-o groapă care-l transformă instant într-un fel de rachetă sol-aer-sol. Noroc că din instinct catapultase tableta de care era atât de mândru.
Aveam de făcut o grea alegere. Să îl sprijin pe el sau să-i salvez tableta. Cum am brevet de paraşutist aleg ultima variantă.
Amicul meu se opreşte din zbor fix în uşa unui partener SmartProtection. Prind tableta înainte de aterizare, îl ajut să se ridice şi să se scuture de praf. Cu coada ochiului sau a ochelarului observ că cei dinăuntru ne priveau plini de interes. Nu pot să nu admir iniţiativa cuiva de acolo de a ne invita înăuntru, de a ne oferi un pahar cu apă rece.
După ce îşi recapătă suflarea, amicul meu este interpelat, blând:
-Ştiţi ce s-ar fi întâmplat dacă tableta dumneavoastră ar fi ajuns pe asfalt?
Tăcerea se lasă în magazin. Amicul meu lasă ochii în jos, în stânga, în dreapta, parcă un pic vinovat. Până vede ceva care îl face să exclame:
-Dar voi aveţi Smart Protection! Ar fi fost bună în cazul meu?
-Aţi avut noroc cu domnul de lângă dumneavoastră. Dar folia aceasta v-ar fi scutit de multe neplăceri în caz că tableta ar fi căzut pe asfalt.
Evident făcea referire la mine, ceea ce m-a făcut să arunc o privire mai interesată prin magazin. Şi am descoperit chestii surprinzătoare.
Pentru mine care sunt  puţin cam temător:


Pot ascunde cu Smart Protection informaţii despre orice.

Sau poate pentru doamne, care oricum se cred discrete:


Să nu-şi mai umple cu mii de oglinzi poşetele. Glumeam şi eu. Domnelor, cred că v-ar place să vă uitaţi în telefon ca şi cum aţi avea o oglindă în faţă.


6 comentarii :

  1. Modelele vechi de Nokia spargeau tot ce gaseau in cale cand cadeau. Acum si telefoanele inteligente Nokia au nevoie de folie. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sotia foloseste o folie asemanatoare pe un Kindle (se fac deja aproape doi ani de la aplicare si inca e in stare perfecta) recomand si eu cu caldura folosirea acestor folii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până acum câteva zile nu ştiam că există. :)
      Cum spuneam în comentariul precedent, în continuare încă folosesc un Nokia din 2004.Care avea folie de protecţie.
      Sunt convins că sunt folositoare.

      Ștergere
  3. Şi eu care credeam că eşti un mare fan mazăre! Şi nu mă refeream la numărat boabe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, am votat fără număr.
      Sunt fan doar pentru Steaua şi naţionalele României! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !