duminică, 28 septembrie 2014

DE CE-I SPUNE QUICKMOBILE?

Să fie pentru că se mişcă repede?

Cum deja ne-a dovedit-o cu cel mai nou produs ieşit pe piaţă? Mă refer la iPhone 6.
Disponibil în aceeaşi zi în care a fost şi acasă la el. Dar fără cozi de kilometri. Cum au fost prin alte ţări. Trebuiau să aibă şi ei un Quickmobile. Aşa că nu îi plâng. De fapt îi cam compătimesc.
În altă ordine de idei, există un concurs care se numeşte:

Semn de întrebare

Ceea ce vedeţi mai sus este umbra lui Chinezu. Îl recunosc pentru că l-am văzut pe viu la o scurtă întâlnire a bloggerilor din Constanţa.
Iar premiul oferit, după cum probabil aţi ghicit este:

iPhone 6

Poate nu vi se pare important că România îşi câştigă locul pe care îl merită pe harta acestor giganţi ai industriei de profil. Mie îmi pasă. Pentru că, după părerea mea, de mult trebuia să fim acolo.

Cât despre mine. Îmi este teamă să îl câştig. Din două motive:
1) Folosesc acelaşi telefon din 2004. Un telefon pe care îl înţeleg, un telefon muncit. Îmi este teamă că nu voi putea folosi un iPhone 6 la întreaga lui capacitate. Deh, vârsta.
2) Ar trebui să mă rog de fiul meu cel mic să mă înveţe cum să umblu cu el. Ceea ce ar ridica imediat două probleme:
- Prima ar fi că m-aş face de ruşine, chestie care  nu mi-a făcut plăcere în nici un anotimp.
- A doua ar fi că după ce mă învaţă, îşi foloseşte întreaga capacitate de persuasiune să mă convingă să... vă daţi voi seama că nu îmi cere telefonul ăla vechi.

Observaţi în ce dilemă sunt pus?
Pozele sunt de pe site-ul http://cristianchinabirta.ro/



18 comentarii :

  1. Din cate stiu eu pretul unui asemenea gadget e destul de mare, raportat la bugetul meu, fireste! Pentru altii, poate ca nu!
    O duminca frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi de asta este interesant să participăm la concurs! Am dreptate?

      Ștergere
  2. Interesant este ca pretul pieselor este de vreo 200 de dolari, asa am citit undeva mai demult. Ramane ca utilizatorii sa spuna daca merita sa dea 1000 de euro pe un asemenea telefon.
    Bafta maxima si de data asta! Calul de dar nu se cauta la dinti. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar ce scrie pe carcasa lui nu se compara cu nimic în lume. ;)

      Ștergere
  3. Mi se pare corect sa-si doreasca un asa telefon. In locul lui nici nu mi-as mai pierde timpul sa te invat. Ti l-as cere din prima:)

    RăspundețiȘtergere
  4. din pacate e ca si cu masinile, se devalorizeaza imediat ce ies din fabrica si le scade valoarea cu fiecare km parcurs ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa o fi, dar mereu am preferat să iau o maşină nouă! :)

      Ștergere
  5. Foarte bun telefonul , atat de bun incat are abilitatea de a se indoi in buzunar fara sa faci nimic :)) ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înţeleg că dacă am norocul să-l câştig tu nici măcar nu vei vrea să te uiţi la el. Am ghicit bine?:)

      Ștergere
    2. Un motiv in plus sa iti cumpere si o borseta eleganta, in care sa bagi jucaria, pentru a fi sigur ca nu se indoaie. ;)

      Ștergere
    3. Poate pentru ca am si eu un ursulet acasa, dupa cum bine ai intuit intr-o alta discutie, la care eu nu am reusit sa mai ajung. :)

      Ștergere
    4. Ştiu, Ionuţ, dacă îmi aduc bine aminte :)
      Doamne, ce ne mai plac diminutivele.
      Totuşi proverbul acela în care se spunea că mai bine îl înveţi să pescuiască nu mi se pare nici acum atemporal. :)

      Ștergere
    5. Da, parca am fi rusi... Mereu spune Vladen ca lor le plac diminutivele si ca le folosesc foarte des. :)))
      Vezi tu, in teorie este foarte usor sa discuti despre acel proverb, insa practica pe mine ma omoara... Tatii sunt mai altfel, au mai multa putere, se stapanesc mai bine, pe cand mamele au tendinta de a-i cocolosi intreaga viata.

      Ștergere
    6. Mda, Katiuşa! :) Aşa cum alintau ei lansatorul de rachete.
      Bărbaţii în general sunt ceva mai pragmatici. Nu mereu şi nu toţi. Dar sunt tată de băieţi. Deh, dacă n-am ştiut să fac şi fete... :)

      Ștergere
    7. Lasa, ca ai baietii ca niste flori, frumosi si cuminti... Iti tin pumnii, poate reusesti sa le oferi noua jucarie iPhone!

      Ștergere
    8. Numai cuminte nu se poate spune că am fost la vârsta lor .Şi nici ei. :)
      Dacă căştig, vor trebui să mă cucerească pentru acest premiu. Te rog să mă crezi, nu mă las uşor.
      Cu o realizare proprie, funcţie de vârsta lor.
      Şi apropo, florile sunt gingaşe, se rup uşor şi se ofilesc repede.
      Pe când un brad sau un stejar...

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !