joi, 4 septembrie 2014

AJUTOOOR!!!

Am uitat, sunt vinovat.

Da, am uitat că blogul meu, adică acesta, a împlinit de curând un anişor...
Adică pe 29.07.2013 a apărut prima postare timidă pe acest blog. Vă puteţi închipui un tată mai neglijent?
Prins în vârtejul unui concurs de blogging mi-a ieşit complet din minte. Deşi aş fi vrut să-i fac un tortuleţ, să-i fac un mic cadou căci merită din plin.
Deşi nou născut, fără experienţă, cu PR de bebeluş şi-a făcut treaba aşa cum nimeni nu se aştepta. Adică bine.
Iar eu ca o fiinţă nesimţitoare ce sunt am uitat complet de aniversarea lui. El a tăcut cuminte, nu m-a tras de mânecă, nu mi-a spus nici măcar o vorbă de reproş.

De aceea vă cer ajutorul. Cum aş putea să mă revanşez pentru loialitatea lui? Cu ce l-aş putea bucura? Ce cadou ar fi mai potrivit?

Vă rog mult să-mi daţi sugestii, chiar am nevoie!


19 comentarii :

  1. o TEMA NOUA, mai bine organizata si sa fie ceva mai usor de citit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de sugestie! Mă bătea gândul la o temă nouă!
      Dar nu înţeleg "să fie un pic mai uşor de citit" Te rog să intri un pic în detalii!

      Ștergere
    2. Radu, posibil sa se refere la caractere, sunt, intr-adevar, mititele, eu simt nevoia sa ma apropii cu ochiii de ecran. In rest, ma feresc sa dau sugestii pentru ca eu m-am chinuit sa imi fac o tema noua pentru blog, a iesit destul de bine ( nu perfect, dar aproape de ce voiama) si rezultatul a fost: nici unul apropo de cititori nou sau vizitatori. Asa ca...nu stiu daca nu cumva am dat prea multa importanta aspectului.
      Sa iti traiasca blogul, sa se faca din ce in ce mai mare!

      Ștergere
    3. Mulţumim de urări (şi eu şi blogul)
      O să ţin cont de toate sugestiile.

      Ștergere
    4. Sa stii ca acum e mult mai usor de citit.

      Ștergere
    5. a da :P si la multi ani si multe postari

      Ștergere
    6. Monica, mulţumesc de urări.
      Şi dacă ar fi altă temă, care să fie aia?

      Ștergere
  2. Hai la multi ani si la cat mai multe postari! Mergi mai departe fara schimbari, continua pe aceeasi linie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi, multi ani frumosi in continuare! Inca de la inceput, acest blog s-a numarat printre preferatele mele. Sincera sa fiu, nu as schimba nimic. Daca si-a facut treaba bine, ce ai cu el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim de urări! Acolo un mic cadou tot trebuie să-i fac! :)

      Ștergere
  4. Sa fie productiv si aducator de beneficii mult timp de aici inainte! Subscriu la chestia cu marimea caracterelor, eu sunt cam mioapa, de fapt ai vazut ca pe blogul meu pun litere mai mari. Dar (tot din cauza miopiei!) m-ar ajuta si culoarea neagra la litere, ar contrasta mai bine cu fundalul. Cat despre tema, eu, ca femeie, sunt atrasa de culorile vii, asa ca as alege din platforma o tema mai vibranta, poti sa pui o imagine in spatele titlului blogului. Dar tu esti barbat si vezi mai sobru lucrurile, fara briz-brizuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu port ochelari! :)
      Mulţumesc de urări!
      Un bărbat, cel puţin eu, nu vede lucrurile sobre. Doar se joacă, încearcă, experimentează. Dar lumea o vede în culori foarte vii.;)
      O să încerc azi să măresc caracterele, să văd dacă mai ştiu, deh vârsta! :)

      Ștergere
    2. Merci, merci, ai marit literele si le-ai facut negre, e foarte bine! Mmmm, poti sa le mai maresti un pic? Hi, hi, glumesc!

      Ștergere
    3. Adevărul este că şi eu citeam cam greu în ultimul timp. Deh, nu mai am 18 ani! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !