joi, 25 septembrie 2014

ADEVĂRATUL CÂŞTIGĂTOR

De la campania Kaki.ro

Nu am fost eu. Recunosc. Ci el...
Şi sunt tare trist. Mi-am pierdut praştia şi arbaleta. Hai, arbaleta ştiam că şi-a dorit-o el din prima şi am fost de acord să i-o dau, bineînţeles sub supraveghere. Dar praştia era pentru mine. Deh, a revendicat-o şi pe asta. Culmea-i că a şi primit-o. Nu ştiu unde mi-a fost mintea când am cedat rugăminţilor lui. Am rămas doar cu cuţitul şi nu pentru că nu mi l-ar fi cerut dar încă e prea mic ca să folosească aşa ceva.

Vlad ţintind o cutie de bere.
Cu praştia care trebuia să fie a mea.

Vlad încercând să vadă cât de departe poate trage
Cum din cauza vremii nu am putut să mergem în pădure l-am pozat cu arbaleta acasă.

Vlad cu arbaleta
Este drept, încă nu are forţa să o încarce singur dar a promis că face muşchi.

Vlad făcând teme pentru şcoală. :)

Dacă nu v-aţi prins cine este, vă spun eu acum. E băiatul meu cel mic care merge pe paisprezece ani.

În altă ordine de idei revin cu rugămintea de a participa la campaniile Kaki.ro. Sunt frumoase şi poate reuşim să-i convingem să ne facă un concurs în pădure aşa cum am propus în cele două articole precedente, adică "Toamna mea" şi "Cursuri de supravieţuire".
După atâta stat cu ochii în monitoare, o ieşire la pădure nu are cum să facă rău. Cred eu.
Voi ce părere aveţi?








20 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Mulţumesc de urare.
      Nu, Doamne fereşte, mai apuc eu să câştig măcar un premiu? ;)

      Ștergere
  2. Va trebui să câştigi şi un cal pentru el. Haiduc îl faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai poţi face haiducie în vremurile astea că te vede satelitul! :)
      Şi mai bine e un ATV că nu cere decât benzină.
      Dar mai trebuie să crească! :)

      Ștergere
  3. Sa-ti traiasca! Nu cred ca mai pui mana pe arbaleta... Eu m-am dus spre telescop dar il pastrez pentru Sf.Nicolae. Dar as fi luat si eu arbaleta, numai ca m-a speriat titulatura de arma. Draguti cei de la kaki.ro, propun teme haioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Ba o să pun mâna pe ea, pentru că momentan doar eu pot să o încarc. Cică, am experienţă. :)
      Ehe, telescopul...

      Ștergere
  4. Vlad si cu Rambo ce mai sunt cu arbaletele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rambo avea arc, dar nu te-ai uitat prea atent la film.:)

      Ștergere
  5. De abia astept sa ma inveti cu sa incarc arbaleta :D






    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nişte flotări, ceva abdomene, un pic de alergare în jurul parcului...
      Şi gata, ai învăţat! :)

      Ștergere
    2. La cât de leneş eşti îmi este teamă că va trebui să aştept cam mult pentru asta! :)
      Poate te motivează un pic

      Ștergere
  6. Cotul mainii drepte trebuie sa fie ridicat , paralel cu solul ca sa poti intinde bine prastia. si apoi trebuie sa-l dezveti sa se uite prin cracana, cand tragi trebuie sa o faci reflex exact ca si cum ai arat o persoana cu degetul. cat despre arbaleta eu zic sa- mai lasi. sa inceapa mai intai cu un arc din alun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am încercat să-i arăt. Prinde repede. Singurul alun pe care l-am văzut e în curtea unei biserici şi e monument protejat. :)

      Ștergere
    2. Multumesc de informatie :) , si tata, cand ai de gand sa-mi faci arc-ul din alun? :D

      Ștergere
    3. Vlade, evident după ce găseşti alunul! :P

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !