sâmbătă, 2 august 2014

VREAU PRODUSE FĂCUTE ÎN ROMÂNIA

Acasă la mine

Bineee, nu mă refer la produsele alimentare pe care oricum le iau autohtone de câte ori este posibil
Mă refer la produse de uz îndelungat şi mediu.
Nici nu mi-ar fi prea greu, fie vorba între noi. În afară de laptop, multifuncţională şi televizor cam toate sunt indigene.
Aragazul, maşina de spălat şi frigiderul de la Artic.
Covoarele de la Cisnădie. Mulţumită sistemului de curăţenie Kirby (de care am uitat să scriu mai sus) par la fel de noi ca atunci când au ieşit din fabrică.
Iar mobila, luată de părinţii mei în 1974 dintr-un magazin din Tecuci, în pofida multelor peripluri şi a încercărilor de orice fel, este intactă. Oricum îmi place, are aşa, un aer vintage.

Acum vreo două săptămâni, singur acasă şi plictisit mă uitam la ştiri. Una îmi atrage atenţia:

Industria mobilei duce brandul "made România" în peste 40 de tari. Exporturile au crescut cu 15%


Curios din fire, mai sap un pic pe net! Şi dau de un site! Destul de nou, că altfel dădeam eu mai demult peste el.
Este vorba despre:


Da, un site care ne îmbie cu produse româneşti. Şi care ne spune că vor fi direct de la producători. Iar preţurile nu vor purta pe umeri comisioane de la intermediari.
Vă dau doar două sau trei idei, după care o să vă las să căutaţi mai multe, direct la ei. Cred sincer că astfel de iniţiative merită sprijinite, promovate, căutate.

Dar hai să vă faceţi o idee. Încep cu mobilerul, căci tot despre asta a fost ştirea care mi-a atras atenţia.

Vi se pare scump fotoliul?

Am văzut pe site câţiva producători români de tradiţie. Nu o să-i  menţionez pe toţi, doar pe cei cu care de-a lungul timpului am colaborat şi pe care cu greu îi mai găseşti în magazinele de pe la noi. Este vorba de Vitrometan şi Apulum. Pe restul îi găsiţi aici, unde sper eu să se adauge multe alte nume mari, căci nu ducem lipsă.

Şi nu este vorba doar de mobilă. De  lucrurile plăcute ochiului. Care ne uşurează viaţa sau o fac mai dulce. Nu strică să aruncaţi o privire şi în această categorie!

Îmi permit să vă dau un sfat, că doar e blogul meu şi aici scriu cam ce vreau eu.
Dacă aveţi nevoie de ceva în casă, cumpăraţi produse româneşti.
Dacă sunteţi producător din România, lăsaţi-ne să vă cunoaştem. E foarte simplu, vă înscrieţi pe maderomania.ro. 
În rest să auzim numai de bine!





4 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !