marți, 5 august 2014

SOMNUL ESTE O INVESTIŢIE

În noi înşine

Dacă încă nu v-aţi gândit la asta, vă sugerez să vă aduceţi aminte că aproximativ o treime din viaţă ne-o petrecem dormind...
Evident unii dintre noi mai mult, alţii mai puţin.
Şi unde o facem?
Evident pe un pat care obligatoriu trebuie să aibă şi o saltea. Am dreptate?
Pe care le putem lua acum liniştiţi din faţa calculatorului, de exemplu de pe:


Sincer, nu văd cum aţi putea da de oferta lor dacă nu intraţi pe link-urile puse la dispoziţie.
Şi dacă nu citiţi scurta paranteză pe care o voi face în continuare.
Am mai spus în multe ocazii că datorită specificului muncii mele (dealear independent de Kirby) am avut ocazia să intru în multe mii de case. Fiecare cu patul, salteaua şi povestea ei. Asta în Constanţa şi în Bucureşti. În câteva zeci, dintre aceste case, în Bucureşti, am găsit produse de la firma despre care scriu.
Sunt bune! La preţuri nu-s mari. Sunt paturi pentru oameni gospodari. În plus găseşti  la ei perne, huse şi pilote, fotolii şi canapele, lenjerii de pat de vrei. Ce mai, meniu complet.



De ce vă spun că somnul este o investiţie?
Păi, vă rog să vă aduceţi aminte, de câte ori v-aţi trezit mai obosiţi dimineaţa. Şi ce a mers bine în acea zi?
Sau mai rău, un şef care intră pe uşă, negru la faţă! Judecaţi la rece, fără glumiţe din alea cum că l-ar fi părăsit amanta.

Imaginile aparţin : http://www.ramedepat.ro

20 de comentarii :

  1. am luat la puricat oferta lor de saltele :)) arată bine, e drept...

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia cu investitia ai zis-o bine de tot! Eu dorm prost si ma trezesc obosita, in mod sigur imi trebuie o saltea ca lumea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Este foarte adevărat. Dar o saltea bună nu o pui pe orice pat! :)

      Ștergere
    2. ...da, era o reclamă '' o cumpărătură atrage altă cumpărătură''. Baftă in tot ce faci!

      Ștergere
    3. Mulţumesc de urare! Dar nu m-am gândit la reclamă, era pur şi simplu o constatare!

      Ștergere
  4. Eu dorm bine, dar tot trebuie sa cumpar o saltea ca sa dorm foarte bine! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că tot la tine comentam acum jumătate de an că mi-ar prinde bine o saltea nouă. Nu am reuşit nici până acum să o cumpăr! :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Te invit la o leapsa. E voie sa o alegi pe care vrei, nu neaparat numai ultima sub care iti e mentionat numele asa in mod expres, deoarece probabil toate te vor ajuta sa incepi sa motai destul de rapid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rudolph, te rog să mă ierţi dar în perioada asta nu am avut timp nici măcar să-mi ascult gândurile

      Ștergere
  7. Oare din lipsa de saltea dorm eu maxim 6 ore pe noapte? Din aceasta cauza ma trezesc de parca as fi batuta si tocmai m-as pregati sa lesin teatral? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, dormi cu mult mai mult ca mine! Dacă aş fi luat premiul aici sigur mi-aş fi luat o saltea nouă! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !