sâmbătă, 26 iulie 2014

UN GRĂUNTE FUSIFORM

Duzina de cuvinte

Nu ştiu de ce, dar îmi place să mă întorc la ea...

Un grăunte fusiform
S-a gândit a se jertfi
Era infirm, cam fără coajă
Revenit recent din şoc

Aşa, dintr-o reminescenţă
S-a găndit a se logodi
Să trăiască-n simbioză
Cu pământul în care va rodi.

S-a găndit că-i renunţare
Poate chiar o  mare trădare
Când a văzut că fraţii lui tac
Şi-n făină fină se prefac

Sub zăpadă a dormit
A scos capul şi-a privit
Câmpului a dat înconjur
Fraţii şi-a văzut în jur

S-a urcat pe catalige
Pe fir verde şi-auriu
S-a gândit apoi adesea
În pâinea cui ajung eu?

Participă la jocul săptămânal " Duzina de cuvinte" Scrieri mai bune găsiţi aici!

9 comentarii :

  1. Zau ca merge pusa intr-un manual scolar poezioara! Are o latura educativa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda. mai degrabă merge la perlle la bac! :)

      Ștergere
    2. Perle am vrut să scriu, dar nu mi-a ieşit! :)

      Ștergere
    3. bada, ti-a iesit perla perfect :)
      frumoase versuri

      Ștergere
  2. In painea cu coloranti si alte chimicale ajunge. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut cumva un dezacord în "duzina de cuvinte"? Dacă am greşit cumva, scuze! :)

      Ștergere
    2. Nu. Doar am specificat unde ajunge grauntele. :)))

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !