miercuri, 16 iulie 2014

SUPA MEA DE ROŞII

Mi s-a făcut poftă

Oricum pe căldura asta nu puteam mânca altceva.
Eu o fac cam aşa:
Spăl un pahar cu orez şi-l las un pic la muiat.
Tai o ceapă şi-un morcov mărunt ca trădarea
Un ardei gras cubuleţe.
Verdeaţa adică ceva pătrunjel şi busuioc verde merg şi ele pe tocător.
Unii taie roşiile cubuleţe, alţii le opăresc şi le curăţă de coajă, eu pentru că sunt mai şmecher (a se citi leneş incurabil) iau o cutie de suc de roşii din aia cică fără conservanţi că tot acolo ies ca bani.
Subţiez sucul de roşii cu puţină apă şi le pun pe toate la fiert cu ceva boabe de piper, sare şi un strop de ulei de măsline preţ de juma de oră.
După care aştept să se răcească. Şi o voi băga la frigider.

Vă cer de la început scuze pentru poze, da în grabă aşa au ieşit...

Ingrediente

Busuioc şi pătrunjel

Ultimul clocot

Am pus şi verdeaţa


Adevărul este că durează mai mult răcirea. Dar după...
Taină: un căţel de usturoi tăiat feliuţe străvezii, pus spre sfârşit, dă o savoare specială acestei supe.

Doamne, da greu se mai răceşte!

"În vipia verii de Dobrogea, supa asta iese din frigider ca o salvare, că altceva decât o glaciaţiune fulgerătoare şi interioară nu-ţi trebuie, dacă eşti fleaşcă, în post şi pe asfalt." R.A. Roman

2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !