marți, 1 iulie 2014

ŞI DACĂ MÂINE VA VENI

Un gând şprinţar

Ce mi-a plăcut...

Când curierul va veni
Şi de-ar fi pe înserate
Eu nimic nu voi plăti
Făr' de-a le testa pe toate

Tocmai ce am auzit
Că un portal ne face cinste
Cu transportul gratuit
Cu rambursul, m-a dat pe spate

Asta este vara lor
Este foarte uşor
Să vindeţi, să cumpăraţi
Şi de ei să nu uitaţi!

De cine este vorba? Evident,  de cei la care vă aşteptaţi. Adică:


Acu' ce să vă zic. eu am pus două anunţuri de curând. Unul cu un telefon A4You pe categoria potrivită şi altul cu un dulap din acela care se strânge când pleci la drum la rubrica lui.
Culmea, primul l-am trimis fix într-o oră după ce am pus anunţul pentru că marcasem chestia aia cu transport gratuit şi verificare colet (Adică, ceva gen dragoste la prima vedere, văzut poză, întrebat la telefon, livrat). La al doilea a fost mai greu, că uitasem să pun bifa la acest serviciu, noroc că a cerut-o clientul (da, nu vă miraţi, există şi această posibilitate.)
Acum, dacă nu mă credeţi, intraţi pe link-urile de mai sus să vă convingeţi.

Ca să schimbăm registrul...

Măi băieţi..., ajutooor
Tocmai mă face să mor
Cu o vară, incendiară
Păi, face cinste în ţară

Versurile nu-mi aparţin. Sunt un pic modificate după două melodii bine cunoscute. Dacă le ghiciţi o să puteţi intra pe link-ul acesta ca să puteţi vedea cum puteţi folosi această promoţie. Glumeam, e gratis!
Spor la ce vreţi, să cumpăraţi, să vindeţi...

Update: Deoarece tocmai.ro a fost cumpărat de Olx link-urile nu mai sunt funcţionale. Prin urmare le-am dezafectat.


8 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !