miercuri, 23 iulie 2014

ŞEDINŢĂ DE BRAINSTORMING

La 34 de grade la umbră  

Şi cu umiditate mare, doar suntem la Constanţa iar aerul condiţionat de la birou aşteaptă încă intervenţia celor de la service...
Aşteptăm deja de mai mult de 3 minute. Toţi cei patru, strânşi acolo, arătăm ca de abia ieşiţi de la saună. Se deschide uşa şi intră Şefu' vijelios, cum îi este obiceiul.
-Ţin să vă anunţ că avem o problemă! Una mare!
Mă întreb (retoric) ce e nou în asta. Dar fără să-mi dea timp să-mi răspund, continuă.
-Nici una din metodele noastre de promovare nu mai dă rezultate. Nici fidelizarea clienţilor, nici premiile oferite în cadrul tombolei. Nu mai putem măsura nici măcar la ce interval de timp cumpără clienţii consumabile de când a ieşit vechea secretară la pensie. În două ore vreau măcar o idee de la voi.
Între timp, datorită efortului de a spune toate astea pe nerăsuflate, i s-a udat cămaşa.
Unul din colegi spune:
-Dacă stăm două ore aici şi mai şi gândim o să aveţi patru mumii deshidratate. Şi fără idei!
Preiau din zbor ideea colegului şi spun:
-Şefu', ce-ar fi ca până pe la 19 să facem ceva documentare la obiect, după care să lăsăm maşinile parcate şi să ne vedem la o apă plată rece pe terasa din colţ?
Îi sună telefonul. Trebuie să plece. Spune:
-Dacă stoarceţi o soluţie, plătesc eu. Dacă nu, plătiţi voi.
Şi pleacă la fel cum a intrat.
Aaah, ce bine e la aer condiţionat în maşină. Parcă singură zboară spre un supermarket pe nume Cora. Deh, trebuie să fac şi aprovizionarea, am ceva experienţă la şedinţe din astea, durează mult.
La casă, mi se cere cardul de puncte. Şi, brusc, se-aprinde o luminiţă. Pâlpâitoare. Pe cale să se stingă. Ajung acasă. Bag ce-am luat la frigider. Deschid laptopul şi portmoneul. Nu ştiu ce caut. Dar în afară de cele bancare văd că am carduri de la Cora, Arabesque şi Carrefour.
Deschid laptopul şi încep să sap. Culmea, aflu că toate cele trei sunt făcute cu imprimante de carduri luate din acelaşi loc. Adică de la:


Mă scarpin în cap şi ajung la concluzia că cei menţionaţi mai sus, speră şi în rezultate, fie vară, fie iarnă.
Aşa că sap şi mai adânc. Şi dau de ceva care s-ar potrivi unei mici afaceri, în viziunea mea. Cred cu tărie că poate fi o bună soluţie pentru o promovare rapidă. Şi mă refer la asta:

Enduro+
Evident, nu se poate fără. Aşa că îmi fac temele ori pentru consumabile ori pentru carduri şi legitimaţii, cine ştie ce mă mai întreabă. Îmi pregătesc atent şi lista avantajelor. Nu de alta, dar le adoră. Astea ar cam fi:
1. Calitate superioară a imprimării.
2. Libertate şi uşurinţă în folosire.
3. Flexibilitate pentru o utilizare eficientă.
4. Fiabilitate în timp şi folosire.
5. Securitate sporită.
Acum, dacă vreţi să aflaţi mai multe amănunte, vă rog eu, nu fiţi leneşi. Am pus trei link-uri la dispoziţie pentru ca să vă fie mai uşor. 
Vă asigur că nu scriam dacă nu eram felicitat (unanim) cu juma de gură şi fără primă.
Dar eu, inimă mare, i-am mai spus câte ceva despre alegerea recomandată. Ca de exemplu:
a) Enduro+ DUO este dotată cu tehnologia brevetată HoloKote care permite imprimarea unui filigran de securizare pe toată suprafaţa cardului în mod GRATUIT. Sunt disponibile 4 variante de filigran securizat pentru cardurile sau legitimaţiile dumneavoastră.
filigran securizat
b) Imprimanta este livrată cu opţiunea de imprimare pe carduri reinscriptibile/reutilizabile (rewritable) inclusă GRATUIT.
Economie
"Este o soluţie practică de imprimare, stergere şi reimprimare al aceluiaşi card de pana la 500 ori, numai monocrom negru sau albastru (în funcţie de stratul termosensibil al cardului)! Costuri de imprimare: 0!!! Această opţiune este inclusă în mod gratuit. Puteţi imprima un logo, un cod de bare sau text in 7 secunde. Zona maxima de imprimare pe card: 48 x 80 mm. Recomandăm a se utiliza aceasta opţiune în special pentru sisteme de abonamente sau permise temporare."

Nu zic nu, e opţiune bună dar nici măcar aşa o încurajare...
Termin apa şi dau să plec. Aud în urma mea:
-Radu, nu am terminat. Ia loc!
Deh e şeful meu.
-Haideţi să-l felicităm! Voi ce părere aveţi?
După ce se umple masa de bere se aude un răspuns unanim!
-Bună! O idee excelentă!
N-am ştiut niciodată la ce se refereau. La bere, la faptul că am insistat să lase maşinile acasă sau la ce am reuşit?

Oricum, funcţionează cu rezultate pe măsură! Cu siguranţă poate fi un plus.

Toate imaginile aparţin site-ului http://www.printcard.ro/

6 comentarii :

  1. Cred ca era un "3 in 1"! (se refereau la toate trei)

    RăspundețiȘtergere
  2. imprimantă de carduri. și eu care mă gândeam că se fac prin cine știe ce procedee complicate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu, practic si eficient! Bine ca am aflat azi de chestia asta ca habar n-aveam. :)))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !