vineri, 18 iulie 2014

O ZI OBIŞNUITĂ

Dar cu surprize


Voi apreciaţi dacă sunt plăcute sau nu...


Am ajuns acasă pe la 21.30. Tracasat intens. De către şeful meu. Care iar m-a numit şoferul lui personal. Deh, ghinionul meu, n-am nici cea mai mică zgârietură pe maşina de serviciu pe care o conduc de patru ani. Pe a lui au remorcat-o aseară de pe centura Constanţei când a rămas fără ambreiaj.

Serios, vă sfătuiesc să nu luaţi niciodată şef  în dreapta. Mai ales dacă, întâmplător, are şi carnet de şofer. Colegii ştiu de ce!!! Mai mult, nu am putut fuma toată ziua o ţigară pe îndelete. Cică nu ne dă salarii ca să le ardem. Unii ar zice, că şofer să fii, nu e în sine o muncă. Stai pe scaun şi te ţii de volan. Colac peste pupăză, pe la ora 16, aerul condiţionat refuză să mai meargă în maşină. Aşa că ajung acasă uzat moral şi un pic cam fiert.

Surpriză! Deschid frigiderul. Trei cutii de bere sunt acolo gata aburite. Cu una dintre ele în mână, deschid uşa bucătăriei unde mă întâmpină un zâmbet larg şi o aromă de friptură de viţel la cuptor (preferata mea).
-Iubitule, ce bine că ai venit! Văd că ai găsit berea deja. Friptura e gata imediat. Termină berea. Cât fac salata ai timp şi de un duş.
Încep să mă întreb dacă cumva e ziua mea. Sau a unuia din copii. Îmi aduc aminte că sunt plecaţi la bunici.
Fac un duş scurt, dar înviorător. Masa e aranjată. De undeva apare şi o sticlă de Muscat Ottonel sec de Târnave care se potriveşte perfect la friptură. Îmi vede privirea mirată şi îmi spune:
-Adevărata surpriză te aşteaptă-n dormitor!
În timp ce savurez mâncarea, trebuie să recunosc, perfectă, un zâmbet ce nu-i cuminte se întipăreşte pe faţa mea. De aşteptare pentru ce speram să urmeze.
-A fost delicios! Fumez o ţigară, aşa pe fugă, nerăbdător să văd surpriza din dormitor.
Mă ia de mână, deschide uşa, aprinde lumina şi mă întreabă:
-Îţi place? Am ales-o special pentru tine. Pătratele alea parcă sunt proiectate de tine, inginerul meu!

Bumbac satinat
Ce să spun, îmi place. Chiar mult. Mă întreb dacă bugetul meu de ieşiri cu băieţii la o bere este compromis. Oricum ar fi nu-mi pasă.
Parcă citindu-mi gândurile, îmi spune:
- Dragule, le-am luat de pe un magazin online cu lenjerii de pat outlet. Cel scris pe voucherul de 50 de lei din buzunarul cămăşii pe care ai pus-o în coşul de rufe. M-am gândit că e ceva important pentru tine. Şi să ştii că am luat două la preţ de una. Dar pe următoarea o păstrez pentru mâine!
- Include şi o mâncare, aşa cum numai tu ştii să faci? În sine îmi spuneam cum să fac mai repede să mă bag în noua lenjerie. Cu motivele mele.
- Desigur iubitule, spune strecurându-se pe lângă mine.
Nu ştiu cum se face dar deodată totul a început să miroasă a piersică.

Dimineaţă la cafea, după ce îmi face cu ochiul, semn că lenjeria cea nouă i-a priit o întreb:
- Dar cu voucherul ăla ce-ai făcut?
- Nimic important. Am luat pentru copii două prosoape de plajă. Oricum uitaseşi de el iar copiii se întorc luni! Precis se duc la plajă!

Prosop de plajă

Acum întrebarea mea este ce e aia outlet? Că eu am făcut doar rusa la şcoală. Cum mi-e ruşine să-l întreb pe fiul meu, vă întreb pe voi! Şi sper să şi răspundeţi.

Articol scris în cadrul campaniei " Lenjerii de pat" pentru http://concursuldeblogging.ro/ fără link de data asta că aşa-i regulamentul. Şi este o poveste. Dacă aveţi idei mai bune, nu vă sfiiţi, concursul e deschis până la sfărşitul lunii!


25 de comentarii :

  1. eu tot n-am inteles, esti casatorit? divortat? vaduv? haiduc? ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate patru! :))
      Spuneam pe undeva ceva de o poveste...

      Ștergere
  2. Ce noroc ca au fost copiii la bunici!!!
    Fain articol. M-am trezit zambind la monitor. Si, in mintea mea usor perversa fraza " a doua zi totul mirosea a piersica " a fost intoarsa pe toate partile....:)
    Bafta, Radu, meriti sa o ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Dana!
      Ce-i drept când scriam articolul aveam în faţă un castronel cu piersici coapte de Medgidia. Cred că sunt cele mai aromate din lume.
      Acu' dacă spuneam de mirosul de rozmarin din friptură nu mă băga nimeni în seamă! :)

      Ștergere
  3. Imi cer scuze, se pare ca mi s-a postat cometariul de doua ori, de aceea l-am sters pe al doilea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre ruşinea mea nu prea am avut plăcerea de a citi din I.L.C.
      Dar am avut un profesor de istorie care inclusiv în cancelarie era apelat cu "Conu Fane", Dumnezeu să-l odihnească!
      Ori mă trimiea pe terenul de handbal proaspăt asfaltat, pe motivul pueril că-i deranjez ora, la cules de ciuperci ori alerga după mine pe la atelierele de practică să particip la olimpiada de istorie! ;)

      Ștergere
  4. Recunosc ca si eu am patit precum Dana. M-am trezit zambind si intrebandu-ma de ce piersici?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare pe unde vă zboară gândul?
      Eu doream doar un somn odihnitor. Iar mirosull de piersici venea de la Lenor! :P

      Ștergere
    2. De ce mă întrebi? Există Lenor cu miros de piersici?

      Ștergere
    3. Da! Lenor Duo Aroma Piersica si Bujor:)

      Ștergere
    4. E binevenită lămurirea! Deh, cine se pricepe! :)

      Ștergere
  5. Se vede gustul barbatesc, mai sobru, ai ales lenjeria in carouri. Noi, cucoanele, am pus toate floricele. Am citit comentariile, la noi nu mai ajung piersicile de Medgidia, ce le mai duc dorul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu eu am ales-o! :) Dar probabil a fost după gustul meu!

      Ștergere
  6. Un fost coleg de serviciu a fost la un moment dat soferul sefului sau. Dupa o cursa slalom prin Bucuresti, ca la raliu, seful a renuntat la el. :)))))
    Colegul conduce de la 14 ani, cu 4 ani inainte sa obtina permisul. Tatal lui a fost instructor la scoala de soferi. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Vad ca toate ne intrebam care e treaba cu mirosul de piersica... :))) Pe mine sa nu ma pacalesti cu castronul pe care il aveai langa tine in timp ce scriai. Vreau adevarul! :D
    Succes, Radu!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !