miercuri, 2 iulie 2014

ÎN CÂT TIMP S-A CONSTRUIT CCA-UL

De Casa Centrală a Armatei este vorba

Un banc drăguţ...


În anii 60.
Un ofiţer rus de rang înalt venit cu o oarecare misiune în Bucuresti îşi exprimă dorinţa să vadă cele mai importante clădiri de pe Calea Victoriei.
Firesc, i se dă un ataşat, ofiţer român care să-l conducă şi să-i ofere explicaţii.
Ajunşi în dreptul Palatului Regal rusul se opreşte şi întreabă:
-Ce este aceasta clădire :
-Palatul Regal ! răspunde românul.
-Interesant, în cât timp l-aţi construit ?
-În 15 ani !
-Ehe, noi Palatul de Iarna l-am construit în doar 7 ani şi este cu mult mai mare !

Ajung la Palatul Telefoanelor, aceeaşi discuţie
-În cât timp l-aţi construit ?
-În 10 ani
-Ehe şi noi avem unul dar este mult mai mare şi l-am construit în 5 ani !

Ajung şi la Casa Centrala a Armatei. După ce românul explica ce este, urmează întrebarea:
-În cât timp l-aţi construit ?
Răspunsul vine prompt.

-Nu ştiu, ieri nu era aici !

Sursa

6 comentarii :

  1. :) da (ce a mai ramas din ea? mai exista si azi?)

    RăspundețiȘtergere
  2. A cumparat-o cineva de la Romarta copiilor si a asezat-o in trei minute la locul potrivit. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as vrea sa intreb ceva mai complicat de atat... Cum de inainte se construiau cladiri atat de frumoase?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cârca... Cel puţin aşa mi-a povestit unchiul meu care a lucrat la palatul CFR. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !