duminică, 13 iulie 2014

CURĂŢENIA ESTE O MUNCĂ PENTRU PROFESIONIŞTI

Indiferent ce-ar spune unii care cârtesc

Motto: "Să menţii curăţenia este o muncă fără sfârşit". Gândiţi-vă bine şi dacă puteţi, vă rog să mă contraziceţi...
Şi dacă vreţi, puteţi retrăi ziua, da ziua, în care aţi făcut ultima curăţenie generală. Adică tot ce înseamnă ea.
Covoare, parchet, gresie, praf cât cuprinde, zi de vară până-n seară...
Cum v-aţi simţit apoi. Să nu îmi spuneţi că transpiraţi, plini de praf, obosiţi şi mulţumiţi, că nu vă cred. Nu pun la socoteală timpul pierdut în care puteaţi face orice altceva.
Pentru bucureşteni e simplu. Vă recomand o firmă care preia toate aceste corvezi în locul dumneavoastră. În schimbul unei remuneraţii fireşti. Este vorba despre:


Şi nu îi recomand în necunoştinţă de cauză. Am cel puţin două motive.
1) Prestaţia impecabilă pe care au făcut-o la prietenul meu, atât pentru curăţenia locuinţei după petrecere cât şi la firmă la el. Dar despre asta am mai scris aici, dacă vreţi să vă documentaţi. Prieten, care chiar a făcut abonament la ei.
2) Foloseşte un sistem de curăţenie Kirby. Adică "crème de la crème" în materie. Întâmplător folosesc şi eu unul acasă aşa că...

Explicaţii- respectul către client al unei firme de curăţenie la domiciliu se face pe scurt în felul următor:
- Calitatea oamenilor! Adică sunt angajaţi cu cărţi de muncă, au caziere judiciare verificate, au experienţă în domeniu şi ştiu să folosească soluţiile, echipamentele, lavetele, etc... Deh, nu mereu ceea ce este foarte ieftin este şi bun.
-Calitatea echipamentelor. Am spus Kirby, am spus tot. Dacă aveţi îndoieli ori căutaţi pe net ori mă întrebaţi pe mine.

Era să-mi scape. Serviciile de călcat. Nu rufe sau lenjerie călcate sub cearşaf ( aşa m-a învăţat un caporal să fac dunga de la pantalonul de uniformă). Făcute cu migală, răbdare de persoane pricepute. Vertex, pe când şi în Constanţa?

Eu am creionat aşa, în mare. Pentru detalii complete puteţi accesa link-urile puse la dispoziţie. Nu trebuie să vă feriţi. Surprizele vor fi plăcute. Mai ales că vi se returnează TVA-ul. O nimica toată, adică 24%.


TVA-ul CADOU pentru

curăţenia în locuinţe

Profită acum de ofertă şi lasă

curăţenia casei în mâinile noastre

Persoanele fizice primesc TVA-ul cadou la serviciile de

curăţenie generală sau după constructor pentru locuinţe.



Evident serviciile se adresează în general persoanelor care consideră timpul ca fiind o valoare. Dar nu sunt limitate, nimeni nu se naşte perfect iar darul cel mai important lăsat de Dumnezeu este că putem învăţa.

12 comentarii :

  1. De mult timp visez sa-mi faca altcineva curatenie, sa frece, sa curete, sa faca toata corvoada, sa vin acasa si sa gasesc totul luna. Dar cred ca voi mai visa mult timp de aici incolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Înţeleg că ai făcut curăţenie generală de curând?

      Ștergere
    2. Sincer ma indoiesc ca sunt persoane care sa-si aduca aminte cu placere de stresul unei zile de curatenie generala. Nici chiar satisfactia rezultatului obtinut nu te face sa-ti doresti o alta experienta de acest gen!

      Ștergere
    3. "satisfactia rezultatului obtinut "
      Te rog detalii.

      Ștergere
  3. O idee care trebuie pusa in aplicare. Urgent :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur cand aud de firme serioase in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  5. a zis cineva servicii de CĂLCAT??? oooooo, am salvat link-ul! :)))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !