marți, 8 iulie 2014

CÂTEVA SFATURI UTILE

Şi pertinente

Dacă vreţi să vindeţi sau să cumpăraţi ceva de pe site-urile de anunţuri de profil.
Eu aş alege tocmai.ro. În primul rând mi-a plăcut reclama cu văru'. În al doilea rând în această vară transportul este gratuit, ceea ce, după ştiinţa mea, este o premieră plăcută în România.


Şi acum sfaturile, desprinse din experienţa mea folosind acest serviciu şi totodată oportunitate.
În primul rând citiţi cu atenţie termenii serviciului. Nu procedaţi ca mine.
O să aflaţi că dacă aveţi o imprimantă proprie cu cartuşul încărcat (la mine a fost gol, goluţ) vă puteţi tipări AWB-ul şi în felul acesta câştigaţi jumătate de zi la livrare.
Dacă nu aveţi imprimantă nu-i bai, îl tipăreşte FanCourier, dar vine a doua zi.
În al doilea rând nu sigilaţi coletul. Curierul are obligaţia să se asigure că ce spuneţi că trimiteţi se şi află în pachet. Evident şi cu asta am luat plasă aşa că a trebuit să pierd un sfert de oră cu despachetatul. Îl îmbrăcasem bine în scotch. Şi nu era decât un mic telefon în cutia originală pus la vânzare la categoria lui. Awb-ul arată cam aşa:


Şi nu uitaţi să lăsaţi telefonul personal deschis. Curierul vă sună să vă întrebe dacă sunteţi acasă. Evident că al meu era mai închis decât cel împachetat. Noroc că băiatul de la Fan îmi ştie năravul. Ieri mi-au venit şi banii, tot fără să mă coste nimic.
Una peste alta merită să folosiţi, să profitaţi sau cum vreţi voi de această ofertă. Nu de multe ori te întâlneşti cu aşa ceva. Deşi, tocmai.ro ne-a obişnuit cu surprize plăcute. Aşa că cine ştie, la toamnă...
Era să uit, mai am câteva anunţuri puse. Unul, care îmi place mie este postat la "casă şi grădină". De îţi face trebuinţă dă click şi caută. Promit că dacă ceri, o să folosesc: "Doresc ca tocmai.ro sa livreze gratuit produsulVezi detalii"


En joy!

Update: Deoarece tocmai.ro a fost cumpărat de Olx link-urile nu mai sunt funcţionale. Prin urmare le-am dezafectat.

18 comentarii :

  1. Pai tocmai acu' sa-ti lasi telefonul inchis cand te cauta lumea? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bine ca ne-ai spus cu lux de amanunte cum trebuie sa procedam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, asa mai merge, de acum asteptam doar banii

    RăspundețiȘtergere
  5. Bune sfaturi, am si eu o bicicleta de vanzare.... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da cutie pentru ea ai găsit? Poţi improviza din cutiile pe care florarii le aruncă. Garantat. :)

      Ștergere
  6. uite că nu știam toate astea și am și eu un anunț pe site-ul lor. Sper să mi se vândă obiectul, ca să le pot pune în aplicare :))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !