joi, 3 iulie 2014

AM RĂSUFLAT UŞURAT

Pentru câteva clipe

La gândul plecării copiilor la bunici pentru câteva săptămâni. Linişte şi libertate, visam eu...
-Tata, cât suntem plecaţi rezolvi şi tu micile probleme din camera noastră?
-Ce probleme, întreb eu bănuitor. Parcă nu am voie să intru în camera voastră.
Am uitat să vă spun că pe uşă este un afiş pe care scrie mare:
"Indiferent de motive este interzis accesul fără invitaţie specială"
Când am intrat m-am luat cu mâinile de cap. Tencuiala de pe jumătate de perete stătea să cadă. Asta aşa la prima vedere.
-D d d, dar cum aţi reuşit să...
-Lasă că îţi spunem noi când ne întoarcem. Hai că pierdem trenul!
Întors de la gară îmi iau o sticlă de bere rece din frigider ca să mă ajute să gândesc lucid. După ce dau gata jumătate îmi aduc aminte că un bun amic îmi spunea de o firmă care are cele mai bune preţuri la materiale de construcţii inclusiv la cele necesare pentru renovarea interioarelor. Despre asta am povestit aici. Este vorba desigur de:

Uff, s-a terminat berea. Ghinion. În gândul meu îmi spun că o firmă atât de mare nu are cum să lucreze cu mine, care am de renovat doar o cameră. Căzut pe gânduri la cât trebuie să alerg ca să găsesc nişte preţuri mai bune, la cât trebuie să car, deschid mecanic uşa frigiderului unde îmi face cu ochiul încă o sticlă de bere de care uitasem. Altă viaţă. Puţin mai destins îmi spun că încercarea moarte n-are şi după ce dau o citire la site, văd că se poate cumpăra şi retail, nu numai engross, că am toate modalităţile uzuale de plată la dispoziţie (ca avantaj pentru cei care le folosesc, posibilitatea de plată cu cardurile de rate: Card Avantaj, BT Star, BRD Finance) şi în plus mi le aduce şi acasă. Transportul, dacă este cerut, se calculează când se generează factura proformă. 
Ştiind că preţurile la produse sunt printre cele mai bune, sunt mai mult curios să văd cam cât costă transportul.
Aşa că îmi deschid un cont. Nimic mai simplu.Oricine a intrat de două ori pe internet se descurcă. În plus există şi instrucţiuni care te ghidează pas cu pas. Îl activez şi în joacă încep să-mi aleg produsele de care am nevoie (că ceva plasă şi amorsă mai am).
Am nevoie de glet, 2 saci de 20 de kg. Sigur, când se întorc, voi cere ceva explicaţii copiilor. 


Mai îmi trebuie cam 5l de vopsea de interior şi o cutie mică de 750 ml cu uscare rapidă.


Arunc o privire şi la scule pentru zugrăvit dar constat că mă descurc cu ce am, deh am fost băiat strângător.
Ce mai tura-vura, meniul de navigare pentru alegerea produselor este mai mult decât intuitiv.
Un mare plus, după părerea mea, este felul în care poţi modifica cantităţile, renunţa la unul sau mai multe produse, să verifici stocul, să schimbi cu produse similare, să faci rezervări de produse. Ca de exemplu produse favorite şi liste de aşteptare. Nu-i aşa că merită să daţi un click pe oricare din link-urile de mai sus şi să dezvoltaţi, ca să vedeţi despre ce e vorba?
Acum vine partea care mă frământa pe mine, transportul! Apăs butonul simulează comanda şi bufnesc în râs.
Păi cu banii ăştia nu ajungeam nici până la magazinul lor şi înapoi, darămite să fac turul magazinelor de profil.
Fără să vorbesc de economia de timp. Brusc mă hotărăsc, bifez opţiunea plata la livrare şi lansez comanda.
A doua zi soseşte, evident cu o confirmare telefonică înainte, şi iată-mă:

Frontul de lucru.


Cum arăta peretele când am luat pauza ca să scriu articolul.



Nu am fotografiat decât o bucată, ca să nu o luaţi la fugă. Din păcate nu mi-a trecut prin cap să fotografiez de la început.
Poate o să pun un update când voi termina.





18 comentarii :

  1. M-am gândit sa-ți vin în ajutor
    Și-am intrat pe site-ul lor.
    Sa vad dacă nu găsesc un stand cu bere
    să-ți cumpăr cât se poate,
    că vad că ai de muncă, măi frate.
    Nu că ai fi rudă cu mine ,
    ci pentru ca vreau să-ți fac puțin bine,
    să nu te deshidratezi de cât dai cu bidineaua,
    sau să-ți găsești cumva beleaua,în boală să dai
    să faci vreo alergie de la mucegai.
    Asta bine-nțțeles, de nu cumva e unul...ales
    să-ți facă un bine,
    adică ce-o să câștigi
    să bea cu tine.
    Multe succesuri de la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, mi-era şi dor
      Să primesc un mic ajutor

      Alergie la mucegai?
      De ai Kirby, n-o să ai

      Stand de bere Arabesque?
      De găseşti eu mă crucesc

      Am citit duzina doi
      Dar rămâne între noi

      De câştig, mi-ar prnde bine
      Fac cinste cum se cuvine
      Cu-o Zghiară de la Huşi
      Rimă n-am nici să mă-mpuşti.

      Ștergere
  2. Ei, lasa! Ai o ocupatie de vara, noroc cu materialele de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, chiar au de toate!
    spor la treabă și baftă la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  4. De la un timp, am devenit niste puturosi, eu si ai mei. Sau poate doar tinem pasul cu vremurile, caci comandam aproape orice de pe internet. Cu ocazia aceasta mi-am amintit ca am nevoie de niste lac pentru parchetul din dormitor. Oare gasesc la Arabesque?

    RăspundețiȘtergere
  5. E sezonul vacantelor pentru unii si zugravelilor pentru altii;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai terminat?
    Sper ca n-am ajuns prea tarziu. :) Am vizitat toate link-urile si mi-am adus aminte ca de o tencuiala decorativa si eu am nevoie vara asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm... și renovatul, și bucătăritul merg mai bine cu o bere rece! :)) ai avut dreptate să alegi danke, e un var lavabil foarte bun. l-am folosit la o prietenă și a ieșit o frumusețe de cameră!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !