sâmbătă, 19 iulie 2014

AM PUTUT AJUTA

Şi nu, nu mi-a căzut mâna

Chiar mi-a făcut plăcere. Surprinzător ar spune unii...
Cu câteva zile în urmă v-am povestit cum am renovat camera copiilor plecaţi în vacanţă la bunici.
Vecinul de sub mine intrigat de zgomotele făcute şi de ţinuta specifică de lucru, în pauza de ţigară la geam pe holul blocului, m-a întrebat ce execut.
Câteva cuvinte despre vecin. Militar de carieră, de o vârstă cu regele Mihai, de fapt a şi fost coleg de clasă cu el iar în calitate de tânăr locotenent l-a condus pe acesta la graniţă cu vestitul tren. Se ţine tare bine, ceea ce te face să te întrebi retoric, oare ce mâncau oamenii ăştia?
I-am raportat, scurt şi la obiect după care l-am invitat să treacă pe la mine când termin, să vadă cum a ieşit.
S-a uitat luuung, după care mă întreabă:
-Se vede că ai mai făcut treaba asta. Unde ai învăţat?
Din experienţă ştiu că este inutil să-i spun că e prima dată când mă ocup de aşa ceva, drept care schimb subiectul.
După două zile mă sună, chipurile să mă invite la un pahar de vin bun. După obişnuitele poveşti de cătănie mă conduce prin cele două camere. Concluzia e clară. Au nevoie de renovare. Intră direct în subiect.
- Dom' Radu! Îmi place să trăiesc. Pentru cele peste 30 de primăveri pe care vreau să le mai petrec pe aici te rog să mă ajuţi. Uite, am angajat două rude de departe care spun că rezolvă cu reparatul şi vopsitul pereţilor. Dar numai dacă au materiale la dispoziţie. Căci nu sunt constănţeni şi nu cunosc oraşul cu magazinele de specialitate de care au nevoie. Mi-au făcut chiar şi o listă. Nu mai sunt atât de sprinten şi mai ales nu mai am răbdare. Am văzut că te pricepi. Ştiu că eşti şi econom. Ai aici lista şi bugetul estimat. Banii de taxi sunt separaţi. Ce spui, mă ajuţi?
Trebuie să recunosc, imediat m-am gândit la Arabesque (datorită experienţei plăcute avută cu ei), dar mai ales pentru faptul că aş fi putut economisi nişte bănuţi pe care i-aş fi putut pune deoparte pentru mine (aşa cum îmi şoptea hoarda de draci în urechea stângă). Bugetul, ca şi transportul era destul de generos.


Noroc de corul de îngeri din urechea dreaptă. Aşa că m-am trezit spunând aproape fără voie:
-Dom' colonel, calculatorul din sufragerie funcţionează? Are conexiune la internet?
-Nu ştiu! L-am luat pentru un zurbagiu de nepot acum doi ani. Cică-i trebuia să înveţe pe el pentru examenul de facultate. Poţi să verifici dacă vrei. Dar sunt curios cum ne ajută asta în problema noastră.
-Găsim tot ce e pe listă, la preţuri mult mai mici. În plus sunt aduse chiar la uşa blocului, de unde mă ocup eu şi liftul.
-Eee, poate trăiesc s-o văd şi pe asta. Unde ai văzut mătăluţă firmă de materiale de construcţii care să vândă în cantităţi mici, să le aducă şi acasă?
-Vreţi să vă spun sau să vă arăt, întreb eu.
-Încercarea moarte n-are, aşa că dă-i bătaie tinereţe!
Nedumerit fac ochii roată crezând că tocmai a venit nepotul fără să-l aud. După câteva secunde îmi dau seama că este vorba despre mine. Aşa că deschid calculatorul. Merge. Are şi internet. Având în vedere experienţa personală de săptămâna trecută, încep să-i arăt cum se face contul.

Activare cont
Explic în continuare:

Cum selectezi produse

 Dacă întâmplător nu există produsul dorit:

Produse similare

Prinde foarte uşor. Ce-i drept şi aplicaţia este foarte intuitivă. Îmi spune sec:
-Gata m-am lămurit. Putem să vedem cât ne costă cu tot cu transport?
-Imediat, răspund eu prompt.

Pe listă sunt trei produse:
-o tesătură din fibră de sticlă ce m-a ajutat şi pe mine mult.

Sfat sincer. Intraţi pe link-urile de mai sus, verificaţi preţurile, mai căutaţi ce vă mai trebuie iar apoi daţi cu părerea într-un comentariu.

Am păstrat la urmă cireaşa de pe tort. Simularea facturii. Vă rog să urmăriţi cu atenţie costul transportului. Şi când te gândeşti că mi s-a oferit pentru acelaşi lucru 100 de lei.

Simulare comandă
-O ultimă întrebare dom' colonel, cum vreţi să plătiţi, numerar la livrare, prin transfer bancar sau în rate?
-Dar ce, se poate şi în rate?
-Sigur că da prin posibilitatea de plata cu cardurile de rate: Card Avantaj, BT Star, BRD Finance.
-Plătesc numerar la livrare că eu aşa am fost învăţat.

Eu vă las să mai faceţi cercetări pe site-ul lor. Am scris neobişnuit de mult pentru mine, recunosc, m-a cam prins. Dar merită. Mai ales că faceţi economie. La bani, la timp, la nervi, la....





23 de comentarii :

  1. Neaparat sa apelez la ei ca tot sunt in febra zugravitultui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tragere de inimă să mă apuc de treabă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiam că starea febrilă îmbunătăţeşte performanţele! :)

      Ștergere
  3. mi-am terminat si eu balconul, respectiv mesterii au izolat si exteriorul blocului. (nu sunt cel mai multumit de executie dar in schimb materialele cel putin a fost ok)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Materialele au fost de la Arabesque?

      Ștergere
    2. nu iti spun dar te las sa ghicesti: iti las o singura incercare :)

      Ștergere
    3. Nu prea am noroc la ghicit, aşa că te rog spune-mi tu!

      Ștergere
  4. Buna treaba cu recomandarile astea, si eu o sa am nevoie de niste materiale, pentru ca o sa imi pun termopan la sufragerie le finalul verii. Si dupa termopan urmeaza reparatiile pe care noul geam le va impune si probabil si o zugraveala...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred că e ceva dubios la mijloc... de ce toată lumea vrea să renoveze? și mama vrea să văruiesc bucătăria :))
    știi că arabesque e de aci, de la mine? cumpăr materiale de la ei încă de pe vremea când nu aveam net, să comand online, și mergeam cu maxi-taxi la magazin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi vara nu-i ca iarna...
      Ştiam că au plecat de undeva de lângă Galaţi la începuturi. Am copilărit în Tecuci.
      În Bucureşti nu aveam nevoie nici de maxi-taxi, erau la cinzeci de metri. Mergeam cu lisa! :)

      Ștergere
  6. Hahaha! Aproape ca m-ai convins sa apelez la Arabesque cand ne-om hotari sa schimbam - in sfarsit! - fața unei camere! Sper doar ca vor onora si o comanda cu necesarul pentru o singura camera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine au făcut-o! :) Eu am avut de renovat un singur perete. În camera copiilor! Sper să-ţi fie de folos.

      Ștergere
  7. Interesant, foarte interesant. O să le povestesc bipezilor mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, dar să torci cât poţi tu de frumos! :)

      Ștergere
  8. Fain, trebuie sa ma mobilizez si eu sa ma apuc de renovari. Vad ca au cam de toate cei de la Arabesque. Au si un consultant sa ma lamureasca mai bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur. Au un serviciu de consultanţă, online sau telefonic.

      Ștergere
  9. Si eu trebuie sa renovez, asa ca multumim de informatii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Domn' colonel cu b_s_na in portofel! :)))) Ce râdeam cand auzeam expresia asta in copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  11. ...intrat pe linkuri, citit, rămas impresionată de preturi. Felicitări pentru articolul bine documentat şi explicit...

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !