joi, 17 iulie 2014

AM FĂCUT UN MIC EXPERIMENT

Pe la începutul lui 2009

Cu gel de lumânări şi multă imaginaţie.
O firmă din Bucureşti ne provocase să arătăm ce putem. A dorit să facem lumânări care să strălucească în întuneric chiar dacă nu sunt aprinse.
Cum nu ne-au plătit mostrele, am hotărât să facem ceva gen "all in one" ca să reducem cheltuielile.
Şi a ieşit, asta...

Mostră pe lumină

Aceeaşi pe întuneric.

Ce credeţi că s-a întâmplat după ce am livrat mostrele?


21 de comentarii :

  1. dar am alta intrebare, vad ca te pricepi bine la lumanari.
    cunosc pe cineva si aici in Cluj din acest domeniu care are 3-4 magazine proprii de acest profil si stiu ca o duce decent. tu de ce ai renuntat la aceasta activitate. (poti sterge acest comentariu si poti sa-mi raspunzi si pe mesaj privat)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-aş bucura să poată face aşa ceva. Îi pot învăţa, dacă familia respectivă nu ştie deja! :)

      Ștergere
    2. nici n-am zis ca ar fi din gel, am zis doar ca este o afacere cu lumanari care merge decent ... si intrebam tu de ce n-ai continuat?

      Ștergere
  2. cred ca Ciupercomania a "nimerit cu degetul in ochi" :D - astept rapsunsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu înţeleg bine întrebarea?

      Dar în general aşa a fost să fie. :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Te pot învăţa cum să le faci! :)
      Tot ce cer este un gând bun!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Să înţeleg că îţi plac? Şi da. cu un gel bun ard în totalitate! :) Paharul rămâne curat.

      Ștergere
  5. esti priceput . e clar. imi imaginez ca arata bine pe intuneric.

    RăspundețiȘtergere
  6. dar tot nu ne-ai spus ce s-a intimplat cu mostrele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au câştigat o menţiune la Geneva pentru inovaţie :(

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !