joi, 5 iunie 2014

UN BANC DE DEMULT

Adică dinainte de 1986

Făceam furori cu el până a ajuns să-l ştie trei sferturi din Tecuci. Deh eram popular...

Un şoricel urmărit de o pisică se refugiază într-un grajd şi o roagă pe văcuţa de acolo să-i ofere o ascunzătoare. Drept urmare văcuţa dă o balegă peste el dar şoricelul scoate coada afară.
Intră pisica şi întreabă:
-Scuze, nu ai văzut cumva un şoricel?
-Nici unul azi! răspunde ea.
Cu privirea ageră pisica vede coada şoricelului, îl scoate din balegă şi pleacă cu el.

Morala:
1) Nu oricine te bagă în rahat îţi vrea răul!
2) Nu oricine te scoate din rahat îţi vrea binele!
3) Dacă tot te bagi în rahat măcar acoperă-te ca lumea!

Sursa


10 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Eu o știam dintr-un film, cu Banderas și Stallone, numai că în final, pasarea de sub baligă începu să cânte, prin urmare, morala 3 ar suna cam așa:
      Taci din gură, dacă tot ești în rahat până peste cap!

      Ștergere
    2. Maria dacă te referi "Asasinii" îmi aduc aminte că era vorba de un banc oarecum asemănător!
      Dar a mai fost o replică care mi-a plăcut mai mult.
      La un moment dat spune că banca va lua un comision de 20%.
      Răspunsul vine:
      -Şi eu credeam că noi suntem hoţii! :)

      Ștergere
  2. Nu stiam bancul asta, se vede ca n-am trecut prin Tecuci :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam bancul, dar ma hlizesc pe infundate, are mult talc (nu pudra, iti dai tu seama!)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !