duminică, 1 iunie 2014

PARAZITUL DRAQULUI

M-a numit ieri

O persoană ce mi-a fost apropiată acum ceva timp în urmă...
Referindu-se la faptul că am câştigat şi eu câteva premii cu blogul. 
Şi datorită faptului că am făcut imprudenţa să sun...

"Nu mai sta cu curu fundu pe scaun să scrii articole. Du-te şi dă şi tu undeva cu sapa!"
În prima fracţiune de secundă mi-a venit să-mi dau un târnăcop în gingie!
În a doua fracţiune mi-am amintit că lucrează la o casă de schimb valutar unde stă pe un scaun şi scrie chitanţe la calculator. Unde întâmplător am reuşit să pun o vorbă bună. La angajare.

Timid am răspuns:
"Dracii emană sulf, aşa că nu prea au paraziţi!"

Rar mi-a fost dat să aud un asemenea şir de invective, am stat să le gust pe toate până m-a trădat bateria telefonului!

Cine va înţelege femeia să-mi spună şi mie, probabil ar fi o premieră, promit un guest post în caz că nu nimeresc cu târnăcopul ăla. :)

Aaa, era să uit, telefonul a fost dat ca să repar desktopul copiilor!

Sursă credibilă! :)
Deci, înţelege cineva femeia???

16 comentarii :

  1. Vorbesti serios, chiar ai patit chestia asta?!!!....!!!!
    Intrebare: de unde stia persoana ca ai blog? Cunoscutii mei au aflat dupa vreo doi ani pentru ca n-am vrut sa spun.
    Femeia oricum e de neinteles, nu stiu de ce se straduiesc barbatii sa dezlege misterul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi ştie, căci toate premiile ajung la cei mici, bine aşa îi văd eu!
      Îmi pare rău, m-au lăsat nervii, postarea asta nu trebuia să apară! :(

      Ștergere
  2. "FEMEIA" e de inteles...... doar cand e revista.
    Nu te speria, nici cei mai renumiti gazetari (barbate evident) n-au reusit s-o inteleaga. Doar ca revista. REVISTA "FEMEIA"..... Dar care era citita si intelesa tot doar de femei..... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am prea înţeles chestia cu "barbate evident" dar cea cu revista "Femeia" mi-a adus un zâmbet pentru care spun:
      Mulţumesc! ;)

      Ștergere
  3. Ce îţi mai baţi atâta capul cu astfel de întrebări? Nu ai înţeles că suntem specii diferite!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vroia si femeia mai multa atentie din partea ta si nu stia cum sa-ti spuna. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu te mai victimiza!! Esti un mincios ordinar, raducule!! Un mare parsiv fara scupule si un puturos!! Prosti sunt cei care te cred!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, îl mai las două zile! :) Deşi am spus că anonimele le şterg!
      Dacă tot mă jigneşti, te rog să-ţi declini şi identitatea.
      Cel puţin aşa ar fi corect. Părerea mea!

      Ștergere
  6. Se intampla foarte des ca bloggerilor sa li se reproseze, din partea celor apropiati (sau fosti apropiati), ca isi pierd vremea la calculator, in loc sa faca ceva productiv. Cu cat rudele sunt mai departe de aceasta lume virtuala, cu atat le va fi mai greu sa inteleaga. Nu are sens sa iti bati capul, caci o femeie suparata nici macar nu se va obosi sa te asculte, d-apoi sa te mai si inteleaga... :)
    Sa stii ca si ai mei, desi sunt tineri si se folosesc de internet, mult timp au spus ca frec pisoiul la calculator degeaba... :D
    Daca te apuci sa cauti pe net, gasesti zeci de articole in care bloggerii se plang de cei apropiati, de reprosurile lor, de acel ”fa si tu ceva util, du-te la serviciu, da cu sapa”, de parca omul nu poate munci decat cu tendonul, nu si cu neuronul. :-P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela, refuz să mă încarc cu lucruri negative. Vreau doar...

      Ștergere
  7. Sincer asa ceva nu am patit, poate ca sunt femeie si datul cu sapa nu prea mi se potriveste, dar lumea ma priveste ciudat oricum daca spun ca mai castig cate ceva scriind articole, mai ales reclame. Dar e problema lor, nu a mea. Oricum faza e de nota 10, mai ales din partea cuiva pe care l-ai ajutat, fie ea femeie sau barbat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, cică recunoştiinţa-i arma prostului, aşa ca să parafrazez un proverb! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !