miercuri, 18 iunie 2014

LENJERIA MEA DE PAT

Tot m-a tras de mânecă o veche prietenă virtuală

Nu-i dau numele că e reclamă şi n-a plătit...

Lenjeria mea de pat a trecut prin multe etape. Scurt istoric:
1) Bebeluş până la doi ani, nu-mi aduc aminte...
2) Până pe la zece, doisprezece ani s-a ocupat mama sau bunicile mele. Bunicile sunt în rai şi mama în Italia iar mie tocmai mi-au expirat minutele internaţionale şi nu am cum s-o întreb.
3) De pe la 13 ani am început să descopăr căpiţele de fân, iarba grasă din livezi şi fiorul primului sărut pe la apus de soare..
4) În tabere. Nu prea mă interesa lenjeria de pat, pentru că nu prea stăteam în ea. La Bucşoaia (undeva pe lângă Vatra Dornei) mi-am făcut primul pat integral din cetină care în scurt timp (o zi) a devenit un pol de atracţie (nu vă spun pentru cine că trebuie să mă mai voteze şi fetele). Atenţie, nu toată cetina înţeapă.
5) În liceu, cu cortul.
La munte, cu sacul de dormit. Când ne prindea câte o ploaie şi se uda, mă-nveleam cu ea, cu prietena mea.
La mare, pe nisipul fierbinte, am iubit fete sărate de val şi încinse de briză.
6) În armată. Lenjerie de pat cazonă. Trebuia întinsă atât cât să sară banul din ea.
În aplicaţii şi în poligoane, cum apucam. Vorba cântecului:

"La umbră de stejărel
Doarme bravul artiler
Puşca este arma lui
Şi mantaua căpătâi"

7) În facultate. Dormeam pe la prietene. În patul meu dormeau amicii şi colegii veniţi în vizită la Bucureşti.

La casa mea... Mărturisesc cu mâna pe inimă că n-am cumpărat niciodată o lenjerie de pat. Toate le-am primit cadou sau le-a luat soţia mea (fosta). Care mi le-a lăsat plocon pe toate pe motiv că nu vrea să mai atingă ceva care a avut legătură cu mine. Evident, misogin cum sunt, i-am spus imediat (în glumă) că ar trebui să nu se mai atingă şi să vadă cum împacă chestia asta cu copiii. Când a trântit uşa s-a spart oglinda din dormitor. Probabil o urare de noroc. Aşa că am rămas cu un dulap plin de lenjerii de pat.
Cu toate acestea prietena mea virtuală, de care vă vorbeam la început, m-a făcut curios cu privire la "promoţia 1+1 gratis" despre lenjerii de pat.
Am intrat pe link-ul de mai sus şi mi-a plăcut ce-am văzut.
Asta aş lua-o pentru o persoană dragă, că tare bine i-ar sta pe ea, mai ales că îi plac lalelele.


Iar pentru mine aş lua aşa ceva:


Mă duce cu gândul la sufletul meu de lup singuratic. Se bagă careva să mă-mblânzească?
Glumeam, cu lupii e zadarnic.

37 de comentarii :

  1. La lenjeria cu lupii se asorteaza o casa cu turnulete multe pe acoperis. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Deosebite! Inclusiv cea cu lalelele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În opinia mea doar o tipă care a locuit în Predeal ar arăta bine pe ea. :)

      Ștergere
    2. Si ea e de aceeasi parere?:)
      Poate ii place mai mult cea cu lupii (te duce gandul la "Dansand cu ...lupii!:) )

      Ștergere
    3. Întotdeauna i-au plăcut alegerile mele! :)

      Ștergere
  3. ...lalele şi lupi. Parcă vorbesti de mine şi Mihai, doar ca nouă ne plac lenjeriile simple, chiar cu tenta retro. Ia, că m-ai făcut curioasa cu 3d-ul vostru. Intru să mă zgâiesc.Ţie succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Adriana! Şi mie îmi plac cele simple dar 3d simplu chiar nu văzui până acum sau poate nu l-am remarcat. :)

      Ștergere
  4. am comentat si vad ca nu s-a incarcat
    deci repet (daca o sa apara de doua ori asta e tehnologia)
    lenjeria cu lalele te duce cu gandul ca ai dormi in gradina. nu o piune pe timp ploios ca o sa te trezesti cu genunchii la gura.
    aia cu lupi e mai interesanta. pt eventuale mirosuri de peste noapte dai vina pe lupi ca si-au marcat teritoriu. ca il ai oaspete pe Make ai grija ca asta e vanator si sa nu-ti gaureasca patul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cronologia ta, mi-ar fi placut sa mergi cu ea chiar si in viitor! Iar modelele alese de tine sunt viu colorate, insa de bun gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum sunt discret! :)
      Celelalte au trecut termenul de prescriere!

      Ștergere
  6. M-ai facut curioasa cu "promotia 1+1 gratis". Chiar imi trebuie ceva lenjerie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă lenjeria e de pat, poţi profita de ofertă! :)

      Ștergere
    2. Păi oferta o găseşti la ei pe site! :)

      Ștergere
  7. Sigur nu trebuie un link în articol, ori nu-l văd eu.Ca toate femeile...vreau și eu. Nu mă întreba ce...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt curios din fire, aşa că întreb. Ceee???

      link-ul e aci: ""promoţia 1+1 gratis" despre lenjerii de pat.
      Am intrat pe link-ul de mai sus şi mi-a plăcut ce-am văzut."

      Pun imediat o lămurire! Ca update. ;)

      Ștergere
  8. Super tare lenjeria cu lupi (stii ca mi-o dai mie nu? :D ) Ham :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te muste de fund lupii X( :))

      Ștergere
    2. Pot încerca. :) Da, până acum n-a reuşit nici unul.
      Dorm foarte liniştit! :)

      Ștergere
  9. pentru gustul meu, ai ales modele mult prea "inflorate", mie imi plac lucrurile mai simple ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă, am căutat una cu ciuperci că să pot face o recomandare dar nu am găsit! ;)

      Ștergere
  10. mi-as lua lenjerie 3D dar mi-e frica ca nu ma mai gaseste sotiorul printre flori si animale :). succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. Scriam si pe FB ca sunt superbe, pacat ca acasa am dulapurile pline de lenjerii :)
    Cam ca la tine desi nu chiar. ;)
    Fain articolul. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca as opta as face-o pentru cea cu lalele; cea cu lupii mi-ar da fiori (de groaza, desigur;) )

    RăspundețiȘtergere
  13. Persoana aceea draga ce parere a avut despre alegerea ta? :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !