marți, 3 iunie 2014

DREPTUL DE A FI UITAT

Ne vine tocmai de la Google

Care se (conformează)/iau în considerare o decizie a Curţii Europene de Justiţie...
Acum nu o să vă plictisesc eu cu ce formulare trebuie completate, condiţii şi alea, alea.
Puteţi vedea şi singuri pe pagina "the Inquirer" Evident sunt în engleză pe care eu nu o ştiu. Dar poate fi folosit Google Translate, am dreptate?
Câteva păreri pertinente, după opinia mea, puteţi găsi şi aici, Doar dacă vreţi!

Voi ce părere aveţi?
Sursa

6 comentarii :

  1. Google e plin de surprize. In cazul in care cineva crede ca poate sa-si stearga urmele de pe net, se inseala amarnic. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi plac surprizele! Condimentează viaţa! La Google nu mă pricep atât de mult cât mi-aş dori. Aşa că te cred pe cuvânt, că prea spui cu foc! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !