miercuri, 25 iunie 2014

DE CE TOCMAI.RO?

Păi motivul este foarte simplu

Îl folosesc cu succes de mai bine de un an şi jumătate.
Adică de când sunt şomer iar de câteva luni şi neindemnizat. Am mai spus asta pe blog. Din păcate la vârsta mea e puţin mai complicat. Ba sunt supracalificat, ba nu pot să car sau după caz să lucrez la înălţime, ba nu ştiu să dau cu târnăcopul (deşi exersez o lovitură pe propria-mi gingie).
Dar să revenim la oile noastre. Cu această ocazie am avut timp să fac un pic de ordine prin casă.
Timp în care am găsit o groază de lucruri care nu-mi mai folosesc, ocupă locul degeaba şi care uneori mă mai şi încurcă. Dar care pot folosi altora pentru un preţ corect.
Cum reclama aia cu naşu' mi-a plăcut la nebunie, am hotărât să încerc să mai vând din ele, că erau prea multe. Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că şi funcţionează. Că mai fac şi nişte bănuţi, căci deşi se spune că şcoala este gratuită eu nu prea am simţit asta cu cei doi băieţi ai mei.
Primul obiect pe care l-am vândut a fost un fierăstrău circular pus ca anunţ în categoria "casă şi grădină"
O lună mai târziu, de la o suprasarcină, s-a ars placa de bază de la desktop-ul copiilor, aşa că l-am demontat şi am pus componentele la vânzare în categoria "calculatoare-accesorii. Am vândut deja cam jumătate din componente. Ceea ce mi-a permis să le iau copiilor o placă video pentru noul calculator. Dacă nu ghiciţi de unde vă spun eu imediat. De pe:


Un alt succes au fost anunţurile postate pe segmentul "servicii" Da, am un aparat de curăţenie Kirby şi nu îmi este ruşine să muncesc.

Sunt multe site-uri de anunţuri dar pentru mine în această vară diferenţa a făcut-o faptul că fac cinste cu transportul. O modalitate de promovare eficientă pentru ei dar mai ales folositoare pentru noi cei care utilizăm site-ul. În mare tu vinzi produsul şi cei de la tocmai.ro fac cinste cu transportul. Cumpărătorul verifică produsul, după care plăteşte. Banii se întorc în siguranţă la tine. Nu vreau să îi laud, doar să-i felicit pentru ceea ce fac în această  vară.



Asta îmi aduce aminte că mai am de pus un anunţ în această dimineaţă. Dacă o să fiţi curioşi, apăsaţi widgetul din stânga jos de pe blog şi o să vedeţi anunţurile mele.
Şi evident o să apelez la "Doresc ca tocmai.ro sa livreze gratuit produsulVezi detalii"

Ca să vă convingeţi intraţi pe oricare din link-urile din articol. - Update: Deoarece tocmai.ro a fost cumpărat de Olx link-urile nu mai sunt funcţionale. Prin urmare le-am dezafectat.




16 comentarii :

  1. si eu am avut experienta placuta cu ei, recomand cu caldura si altora

    RăspundețiȘtergere
  2. ..vezi? De aia am luat eu chix cu cişmeaua din gradină pe care am dat o caruta de bani şi acum zace ca monument in curte: că am luat-o de pe olx. Vânzătorul nu a mai fost de găsit, asa că plânge-te cuiva de nefunctionare. Vorba aia: prinde orbul, scoate-i ochii. Succes, ţie. Ştiu ce inseamnă suişurile şi urcuşurile profesionale, din păcate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Adriana! Cred şi acum că cişmeaua ta poate fi reparatăţ

      Ștergere
  3. ...greu. E o ţeavă in interiorul acelui bloc de piatră ce ar putea fi scoasă doar dacă s-ar tăia si zidi la loc. Mi se pare, mai degrabă, că s-ar distruge definitiv, dar multumesc pentru incurajare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt modalităţi şi fără să scoţi ţeava. Vorbim mâine pe FB.

      Ștergere
  4. O sa apelez si eu cat de curand din nou la tocmai.ro si sigur voi fi multumita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Neaparat voi intra sa citesc cum se procedeaza:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe tocmai.ro, presupun. Vezi că ai link-ul în dreapta jos în articol! :)

      Ștergere
    2. dar unde in alta parte?!
      ms:)

      Ștergere
    3. Mă bucur că articolul meu ţi-a folosit!

      Ștergere
  6. Optiunea cu cheltuielile de transport suportate de ei chiar mi s-a parut interesanta !

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !