luni, 16 iunie 2014

CUM AM AFLAT DE ROMADA

Păi de la un amic, inginer constructor.

Care atât o lăuda încât m-a făcut să mă uit lung la el şi să-l întreb:
-Măi X (nick name-ul lui) eşti sigur că nu te plătesc ăştia să le faci reclamă?
M-a privit îngăduitor, a luat o foaie de hârtie, a scris ceva pe ea, mi-a îndesat-o în buzunar şi a continuat pe un ton părintesc:
-Hai să continuăm ce-am început, citeşti mâine.
Evident că de la jocul de table mai ales dacă este acompaniat şi de ceva bere, nu prea mă poate distrage nimic.
A doua zi căutând prin buzunar dau de hârtia cu pricina. O desfac şi citesc:
“ROMADA este cunoscută ca una dintre firmele reprezentative din piaţa de sisteme de învelitori metalice şi aceasta datorită cărţii sale de vizită: calitate, preţ, promptitudine. ROMADA este distribuitor autorizat pentru RUUKKI, GERARD, MEGAPROFIL, FAKRO si VELUX..

P.S. Ţigla gerard montată de Romada ar fi cea mai bună soluţie pentru proiectul tău."

Şi el ca şi mulţi din cei care mă mai citesc ştiu că de ceva timp visez să-mi amenajez micuţa mea casă pentru pescuit marin în zona 2 mai-Vama Veche. Am scris de multe ori despre asta. Şi pe acest blog dar şi pe altele.
Hai că m-a făcut curios. Intru pe site. Uimit văd că n-a vorbit prostii.



Îmi place că o învelitoare gerard este inspirată din natură pentru că altfel nu aş fi băgat-o în seamă. Deasemenea ţigla metalică gerard este una din cele mai uşoare din lume, în plus are rezistenţă mare în timp în zone cu salinitate şi umiditate crescută. Iar datorită depunerii de piatră, zgomotul ploii este considerabil mai slab decât în cazul tipurilor de ţiglă metalică obişnuită. Exact ce voi avea nevoie.

În plus ştiu sigur că membrana delta de la Romada îi trebuie sigur unui amic. Şi mai mult ca sigur şi nişte ţiglă metalică novatik montată de Romada, rezistentă la ceaţă salină cum e la Constanţa. Să vezi ce o să se bucure.

Cu asemenea acoperiş (vorbesc despre acoperişuri gerard) eşti lipsit de griji ceea ce te îndeamnă să te dedai la fiţe, adică la o saramură de chefal sau laban ori o ciorbă de calcan cu ciuşcă însorită de Tuzla, deh nu m-am putut abţine să citez din marele Radu Anton Roman, Dumnezeu să-l odihnească.
Sau guvizi, uscaţi în ulei fierbinte, cu mujdei dobrogean, depinde cum ţi-a fost norocul. Şi cu destul Riesling de Murtfatlar, că deh peştele cere.

Sursa imaginii romada.ro

6 comentarii :

  1. Mai bine îi spunea Rom nadă
    Aveai și rom, aveai și nadă.
    Cât despre tablă,
    nu mai aveai apă
    dar aveai peste o grămadă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai vrut să zici
      Util e să fac paşi mici
      Cam aşa gândeam şi eu
      Să m-ajute Dumnezeu!

      Pe mine şi pe toată lumea.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu pe mine, nu eu le fac, nu eu le produc.
      Dar prietenul meu de care am vorbit chiar le recomandă!

      Ștergere
  3. Imi place ideea ca e inspirata din natura. Merita de retinut!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !