joi, 15 mai 2014

TOTUL PENTRU AL TĂU LAPTOP DIRECT LA TINE ACASĂ

V-am mai spus, am şi eu unul un pic cam bolnăvior.

Îmi este tare drag. Ne leagă o prietenie care de curând a împlinit 10 ani.
De aceea m-am bucurat când am descoperit că există magazinul online Laptop Direct.
Să explic de ce.
În primul rând, cei de acolo mă pot ajuta . Chiar dacă laptopul meu este mai vechi decât şi-au închipuit! Deh, dacă am avut grijă de el... În plus la telefon am fost asigurat că voi primi tot sprijinul necesar.
În al doilea rând găseşti cam tot ce ar fi necesar, adică tastaturi, baterii şi încărcătoare pentru laptop, coolere interne sau externe pentru notebook şi alte accesorii pentru laptopuri de la cei mai importanţi producători din domeniu, construite din materiale de cea mai bună calitate, întocmai după specificaţiile producătorului.
Iar livrarea ultrarapidă aduce un mare atu după părerea mea.
Pentru comenzi peste 300Ron livrarea este gratuită. În plus ai dreptul de retur timp de 15 zile, evident respectând condiţiile.

Cum ştiu că primele care cad sunt bateriile, pun un link către ele. Puteţi chiar profita de reducerile interesante pe care le au. 
M-ar interesa foarte mult să-mi daţi o opinie cu privire măcar la preţuri, dacă vreţi şi cu privire la site-ul lor.


Din proprie experienţă ştiu că şi cooler-ul intern poate fi o adevărată provocare. Ca să îl găseşti! Am dreptate? 

Aveţi link-ul în partea de sus a articolului. Nu ezitaţi să întrebaţi pe mail sau telefonic. Cu mine au fost foarte amabili şi expliciţi. În plus puteţi găsi o mulţime de alte surprize la ei. Plăcute, spun eu. Sub nici o formă nu aş vrea să vă răpesc plăcerea să le aflaţi personal.

Vă doresc multă sănătate pentru voi şi pentru laptop-urile voastre, dar dacă doamne fereşte se întâmplă ceva cu el, acum aveţi o soluţie la îndemână!





10 comentarii :

  1. Pentru tine coolerul chiar nu este o problema din moment ce ai un Kirby! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate am K doar de doi ani pe când Toshiba a făcut de curând 10! :)

      Ștergere
  2. Chiar aveam nevoie de niste baterii sau acumulatori sau cum s-or numi. :)) Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si laptopul meu are o problema, vrea sa zboare pe geam :D .. au si pentru asta o solutie? :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa... Un sfat!
      Să nu fie trecători sub geam în momentul acela! :)

      Ștergere
  4. ...of, despre laptopuri ...numai de bine, mai ales că al meu e pe ducă, deci...mulţumesc pt informaţii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos articolul ,si daca imi iau laptop acum stiu cum sa-l fac :D

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !