luni, 5 mai 2014

FLORĂRIE ONLINE, O BUNĂ IDEE

Să vă povestesc de ce spun asta

Se întâmpla pe la începutul lunii martie. Undeva în Bucureşti, prin Militari...
După cum scrie şi în profilul meu, ocazional sunt şi dealer de Kirby.

Apăs pe soneria de la poartă. Îmi deschide o doamnă pe la vreo 35 de ani cu păr acaju (nevopsit, că mă pricep) şi cu nişte ochi verzi, da verzi de m-au făcut să-mi uit ditamai pregătirea făcută în ani grei de muncă.
Reuşesc până la urmă să spun şi eu câteva cuvinte, să prezint aparatul, când aud:
-Veniţi la mine după ce trece luna martie, căci până atunci aştept doar flori.

Nu ţineam atât de mult să-i vând aparatul (nu băgaţi în seamă mincinosul) dar doream foarte mult să o revăd. Deh, ochi verzi, păr acaju...
Ajuns în maşină caut repede pe tabletă şi găsesc la florărie online:

Exact pe gustul meu! Poate livra în maxim trei ore câte buchete de flori vreau, pe gustul meu, în Bucureşti. Un buchet de trandafiri albi, că eu sunt mai timid.
Simt cumva că m-am grăbit! Mai arunc o privire pe site şi observ cu surprindere că se poate face şi livrare flori în cutii speciale. Şi nu oricum! Vine un tip îmbrăcat la costum, manierat şi bine crescut!
Cum bine am bănuit, doamna se aştepta la buchete de flori elegante, aşa că am nimerit bine!

 Iar reîntâlnirea a fost, fără doar şi poate, exact ca o rupere de nori. Bineee..., am avut şi eu o mică contribuţie. Mulţumită unor flori online! Sau mai bine spus, mulţumesc trandafirilor.

Întâmplarea este reală aşa cum mi-o amintesc, sper doar să nu greşesc. Vânzarea s-a făcut, prietenia s-a menţinut iar zâmbetul n-a dispărut. Nici măcar o clipă!



Faptul că este unic în România, cred eu că poate doar să mă ajute. Voi ce părere aveţi?





20 de comentarii :

  1. Nu cred ca avea ochii mai verzi ca ai mei :)))))))) ... glumesc! Ce-ti mai plac doamnele acaju cu ochi verzi :"> ... scuze, cu parul acaju! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Zâmbesc cu drag! Oricum aceste livrări sunt binevenite, iar florile aduse în cutii, elegante şi deosebite, cred că ar face orice doamnă, neposesoare de ochi verzi sau păr acaju, neapărat, să fie măcar pentru un timp...mulţumită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi plac şi cele brunete cu ochi albaştri! :)
      ...mulţumită??? Mai degrabă, un pic, necăjită!

      Ștergere
    2. ...nu-s necăjită,Radu! Indiferent de evenimente...sau vorbe în plus sau în minus ...mergem înainte. Tu eşti un domn. Totdeauna.

      Ștergere
    3. Mulţumesc Adriana! O zi bună să ai! :)
      Sper să ne cunoaştem într-o bună zi, doar ca să te convingi şi tu şi Mihai că nu sunt deloc domn! ;)

      Ștergere
    4. ...cum spuneai în titlu...încă o idee bună. Deşi, Mihai, de ieri, de la o anumită postare, mi-a spus că eşti...un domn...

      Ștergere
    5. Îi mulţumesc pentru apreciere.
      Nu o merit. Sincer.

      Ștergere
  3. Chiar este o bună idee! Un mod elegant de a oferi flori fetelor mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. La fix am citit articolul tau. Tocmai aveam nevoie de o livrare.
    Stii daca livreaza si in alte orase?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu le pui o întrebare directă! Sunt sigur că ar aprecia şi ţi-ar răspunde prompt!

      Ștergere
    2. Dar cui sau pentru cine vrei să trimiţi trandafiri, dacă nu sunt indiscret?

      Ștergere
  5. Treaba cu tipul care livreaza florile este cu dus si intors. Daca as fi barbat, nu as risca sa trimit pe altul in locul meu... Cine stie ce idei ii vin doamnei... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Riscul este unul din apanajele bărbaţilor.
      În rest, îmi vine în minte doar muzica din "La donna e mobile" ;)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !