sâmbătă, 31 mai 2014

ESTE SÂMBĂTĂ DECI DUZINIM

Am întârziat deja

Dar probabil v-aţi obişnuit cu mine...

Cobor încet pe pe un stelemn la ultiimul nivel din salinişte. Ştiu eu un loc mai secret, un tăcerc în care pot să gândesc rădăcinic şi trişters despre mai vechi iubiri.
Baletuva nu-şi mai face efectul. Simt un fior naivoriu.
Prind ultima storsadă de întoarcere şi ultimul loc liber la barul Vitriolimp.
Comand o porţie de cireşenil  aşa de poftaler şi ascult formaţia Voltalent. Nu sună deloc rău!

Postare scrisă pentru jocul " Duzina de cuvinte " de data asta inventate din clubul Psi, unde în tabel puteţi găsi scrieri mult mai inspirate

Chiar am fost aici!

10 comentarii :

  1. Ce super să găsești un bar pe vârf de munte. Numai pentru cireșe aș urca. Sigur nu au încurcat ăia cireșele cu ...cireșata? :):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu! Cireşata e dulce! Îmi plac doar băuturile amare! :) Şi cireşele amare!

      Ștergere
  2. Nu sună deloc rău nici povestirea ta. Un mod excelent de a petrece o zi liberă, în toate sensurile pe care le are cuvântul "liber". :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...hmm, te-ai plimbat printre cuvinte altfel şi la propriu, şi la figurat.Nu-i rău...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulúmesc! Am scris altceva pe celălalt blog şi când mi-am dat seama era cam târziu. A trebuit să improvizez cam prea rapid, cel puţin aşa spun tastele mele!

      Ștergere
    2. ...se vede că lipsesc din blogosferă, n-am citit celalalt blog...

      Ștergere
    3. Nici nu trebuie, am şters postarea de acolo. Nu se potriveşte cu profilul blogului acela!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !