duminică, 18 mai 2014

ASTĂZI E SÂMBĂTĂ

Firesc, este duzina

De cuvinte, nu de beri....
Din păcate nu am mai apucat să o postez ieri din cauze cauzatoare de motive evidente! :)
Cu întârziere şi cu o migrenă puternică, e primăvară doar, mă apuc acum de scris.

În timp ce vorbeam cu fiul meu la telefon, fiu care are peste 18 ani, un amestec de atitudine arogantă şi harababură în minte iar singurul lucru care îl animă este cum să mai ceară nişte bani, văd că am un apel în aşteptare. Aşa că îl las un pic în incertitudine şi comut.

O veche prietenă în blogosferă mă anunţă că este deja pe malul mării şi vrea să ştie dacă ne putem vedea! Împreună cu alţi bloggeri locali. În calitate de gazde reuşim să stabilim rapid o locaţie corespunzătoare.

Acum sunt pus în situaţia grea de a alege cu ce să mă îmbrac. Mintea începe să funcţioneze ca un alambic ce decantează esenţe tari.
Să-mi pun uniforma de blogger asortată la culoare, adică tricou albastru cu burtă şi blugi sau să-mi calc repede o cămaşă.
Mă uit în oglindă şi mă resemnez. Calc o cămaşă. Iubesc (urăsc) din tot sufletul acest lucru.
Dar întâlnirea a meritat.

Acest articol este o ficţiune, participă la jocul "Duzina de cuvinte" iniţiat de Psi iar duzina a fost propusă de Ma Tilda. Am întârziat un pic, sper să mă mai primească în tabel.

Oricum mă bucur că l-am scris! Mă duc să caut şi o poză!

doar un alambic


9 comentarii :

  1. Fictiune, ne-fictiune, iti recomand un parasinus pentru migrena desi nu pare sa aiba legatura cu afectiunea in cauza, dar iti da o stare placuta, ca un drog. Cine stie ce baga astia in el?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Băui o bere rece, ăăă, am vrut să scriu un parasinus solubil.
      Şi-mi trecu. Instant.

      Ștergere
  2. Aşa aflu şi eu că există o uniformă de blogger. Aş putea să schimb totuşi culoarea tricoului? Albastrul îmi place mai mult când când îl poartă alţii. :))

    Sper că ţi-a trecut migrena. Dacă nu, eu sugerez un antinevralgic sau un codamin.
    Duminică frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duminică frumoasă şi ţie!
      Pe mine mă prinde albastrul! Mai ales pe malul mării.
      Dar cum se zice.
      Fiecare are migrene pe culoarea lui! ;)

      Ștergere
  3. faina si tare faza cu tricoul! cat despre alegerea ta, depasind ideea cu neplacerea, cred c-ati avut parte toti de vreme buna, ca de atmosfera de intalnire nici nu poate fi vorba c-ar fi fost altfel! ceva poze de pe-acolo? :) zi faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zi faină şi ţie Adi!
      Atăt timp cât trăim şi putem râde orice vreme este bună! ;)
      Din păcate nu sunt fan poze sau poate uit să le fac! :)

      Ștergere
  4. tricoul cu burta imi place mult, incepe sa-mi vina si mie destul de bine ...

    RăspundețiȘtergere
  5. La uniforma de blogger nu ai si o sepcuta stereo cu bere stanga / dreapta?

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !