sâmbătă, 24 mai 2014

AM VISAT URÂT

Probabil pentru că a pierdut Steaua cupa

Undeva către zori...
Mă visez că am din nou 18 ani.
Îmi îndrept un smoc de păr rebel cu placa.
Mă uit în şifonier după nişte haine care să poarte inscripţii de firmă.
De fapt sunt mototolite pe pat şi au urme vizibile de var.
Las la o parte ideea de a mă osteni să-mi aduc aminte cum au ajuns acolo.
Apelez la tata, dar este obişnuit să decline genul acesta de cereri cu răspunsurile sale de genul:
-Ţi-am aratat cum se scot petele de var!
sau
-Fierul şi masa de călcat sunt la locul lor!
Apelez la argumentul suprem.
-Tata, în noaptea asta ies cu o fată. I-am promis că o las să-şi aleagă de pe cer orice stea vrea!
-Bine, pentru ultima oară!
După care îl aud murmurând în barbă:
-De-ai şti măcar unde-i Steaua Nordului...

Sursa

Mă trezesc şi îmi dau seama unde-i hiba. S-au terminat ţigările la loviturile de departajare de aseară!

Orice legătură cu o persoană reală este pur şi simplu întâmplătoare!

Această postare participă la jocul "Duzina de cuvinte" iar scrieri infinit mai bune găsiţi în tabelul lui Psi.


10 comentarii :

  1. ma intreb daca persoana intamplatoare te citeste si daca se recunoaste ce parere are... eu constat ca am scapat de cosmarurile cu bacul, licenta si alte asemenea. de acum voi avea cu examenele copilului probabil :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe vremea mea nu era placa de intins parul! Pletele-mi ondulate, care ma impiedicau sa fiu si eu la moda, mi le asezam pe masa de calcat si le calcam stand intr-o pozitie absolut imposibila! :)
    Bunica aproape ca plangea!

    Imi pare rau pentru Steaua! Nu stiam :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Asta nu am auzit-o şi nici nu am văzut-o vreodată! :)

      Ștergere
  3. is-uite-asa poate-ncerci sa abandonezi practica fumatului, ce zici, si asa e vara si cald! eu am reusit deja! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i nimic, se mai intampla. Steaua este cea mai buna echipa din Romania, a castigat campionatul. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă gândesc ce vise ai fi avut dacă Steaua câştiga Cupa României! :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !