vineri, 23 mai 2014

AM DESCOPERIT O PLATFORMĂ INTERESANTĂ

Se numeşte microjoburi.ro

Păi cum să vă explic? Ieri nu aveam chef de nimic pe net şi treceam din site-n site cu speranţa că o să găsesc ceva care să-mi sară-n ochi.
Şi am găsit această platformă (v-am dat link-ul la început) pe care am rătăcit vreo două ore. Dar m-am rătăcit atât de bine încât mi-am făcut cont şi am înscris şi două microjoburi în domeniul curăţeniei cu Kirby.
Cei care mă citesc şi pe celelalte bloguri ştiu despre ce vorbesc. Dacă nu ştiţi, sunteţi din Constanţa şi aveţi nevoie de curăţat un covor sau o saltea nu ezitaţi să intraţi pe platformă şi să căutaţi la secţiunea "În casă".

O să enumăr câteva avantaje pe care platforma le oferă, aşa cum le-am văzut eu:
Aveţi disponibile o mulţime de servicii pe care şi voi le puteţi oferi sau cere după caz.
Pe mine m-au verificat în calitate de prestator, ceea ce dă o mai mare siguranţă serviciilor.
Plăţile online sunt securizate şi foarte facile, ceea ce oferă siguranţă şi prestatorului.
Preţurile serviciilor atât oferite cât şi cerute sunt avantajoase ceea ce cu siguranţă va duce la multe tranzacţii.
Există posibilitatea uşoară de a personaliza microjobul cerut sau oferit ceea ce nu prea găsiţi în altă parte.
Au încheiat un parteneriat cu revista studenţească IQool, astfel încât e posibil ca platforma să ajute cât mai mulţi studenţi să câştige un venit suplimentar şi să îşi construiască o reputaţie pentru un viitor job full-time (dacă vor prefera să facă acest pas) şi, de ce nu, să îi ajute să-şi descopere pasiunea.
Este o platformă generatoare de soluţii, intraţi să vedeţi! Iar comisioanele lor nu sunt deloc mari!


Am găsit şi o mică hibă în calitate de prestator. Modalitatea de alocare a preţurilor pentru servicii nu este suficient de flexibilă sau cel puţin aşa pare la prima vedere. Văd eu când o să primesc prima cerere!

Una peste alta eu o să folosesc platforma atât pentru a cumpăra servicii dar şi ca să vând. Doar cele la care mă pricep şi îmi place să le fac.
Dacă vă face cu ochiul nu ezitaţi să intraţi, cred că veţi avea numai de câştigat!

6 comentarii :

  1. Interesant! Impozitul il retin ei sau il platim noi ca PFA? Sau "las' ca merge si asa" ca suntem in RomaniA? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce spun ei este cuprin aici: https://www.microjoburi.ro/termeni-si-conditii-de-utilizare/
      Cei 16 la sută evident vin pentru PFA sau prin declararea de venituri în cazul unei PF (doar dacă este cazul, să dea Dumnezeu!)

      Ștergere
  2. Interesanta descoperire... o sa arunc si eu un ochi pe acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neapărat să o faci! Mai ales dacă cauţi sau poţi oferi microservicii!

      Ștergere
  3. Am intrat si eu pe microjoburi.ro si chiar pare interesant. O sa-l studiez mai in amanunt cat de curand:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai putea introduce cel puţin un microjob acolo! Spor!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !