vineri, 16 mai 2014

15 ANI DANONE ÎN ROMÂNIA

Da, ieri pe 15 mai s-au împlinit 15 ani

De la primul iaurt produs de ei în România. Recunosc, am întârziat o zi...
Ca student la Facultatea de Mecanică, secţia Utilaje de proces, am avut plăcerea de a face ceva practică în fosta Mioriţa (unitate de procesare a laptelui). Nu o să vă spun ce prostii am mai făcut pe acolo, vă spun doar că în 1996 a fost preluată de Danone, retehnologizată ca să aducă bucurii, copiilor noştri, mai ales.
Cu această ocazie site-ul  Danone.ro a fost relansat şi îi fac o mică critică constructivă, spun eu.
Ce m-a impresionat:
- O vizită la fabrică! Merită încercat, vă spun sigur!!! Mai ales dacă vă place iaurtul. Şi să zâmbiţi.


- 3 mituri despre iaurt. Mereu am fost impresionat de mitologie.


-Nu în ultimul rând toate informaţiile legate de calitatea laptelui.


Şi mai sunt...
Toate informaţiile sunt pe site, pe care vă invit să-l vizitaţi. Se încarcă uşor, pozele la fel.

Singurul lucru care mă pune pe gânduri este abundenţa de informaţii care vine prea deodată!  
Greu este să o poţi asimila, dar poate aşa sunt eu, mai greu de cap!

Deşi doar copii mei sunt fani iaurt, 15 ani pe piaţă în România, cred sincer că înseamnă ceva.




3 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !