vineri, 4 aprilie 2014

V-AŢI GÂNDIT VREODATĂ?

Că somnul este un capital?

Ce trebuie protejat?

Fiţi sinceri cu voi înşivă. Vi s-a întîmplat vreodată să vă treziţi dimineaţa mai obosiţi decât atunci când aţi adormit? Şi apoi să nu vă iasă nimic toată ziua, să simţiţi că nu vă puteţi concentra? Sau să vină şeful la birou negru la faţă, cu cearcăne şi căscând, în timp ce făceaţi glume în legătură cu noaptea pierdută sau cu ce nu i-a făcut nevasta, amanta după caz?
Ei bine, eu recunosc. Mi s-a întâmplat. Şi nu o dată!
Anul trecut a fost foarte plin. Plecam de acasă în cazul fericit la 7.30 şi veneam de multe ori pe la ora 23. De multe ori masa de prânz consta în sandvişuri mâncate la volan. Evident, ajuns acasă cădeam lat de oboseală.
Problema era că nu mă puteam odihni. Ştiam cauza, căci în trei ani de Kirby (un aparat performant de curăţenie, una din funcţii fiind curăţarea în profunzime a saltelelor) am văzut, am discutat şi am evaluat mii de saltele, de toate tipurile. Adevărul este că vechea mea saltea relaxa sărise binişor peste cei 10 ani recomandaţi de folosire. Iar săriturile în pat ale copiilor rudelor care au fost în vizită la mare n-au ajutat de loc. E drept şi eu mai trăgeam de bani, spuneam că o mai duce un pic. Până într-o zi când am fost aproape să adorm la volan. Până aici mi-am spus! Ştiam exact ce vreau, v-am spus că devenisem expert. Ştiam şi de unde, căci la timpul pe care îl am la dispoziţie n-o să stau să bat toate magazinele.


Din trei click-uri ajung la ceea ce-mi doresc! O saltea Memory FoamSalteaua Emotion - Sleep Comfort 24cm!


Nu-mi vine să cred ce baftă am. Din prima găsesc ce-mi doream şi cu reducere. Ce dacă a stat în showroom. Doar posed un mijloc simplu de a o curăţa, v-am spus. Aşa că mă grăbesc să mi-o adjudec, nu de alta, o dată dă norocul peste tine! Buuun, marcat!
Şi-mi vine o idee! Tot aştept un nepoţel. Ia să arunc eu o privire la saltele pentru copii!


Din economia făcută mă bate gândul să-mi iau şi o pilotă din nanofibră şi o pernă din latex.
Văd din întâmplare pagina lor "Ghidul cumpărătorului" în care mă pierd un sfert de oră până mă trezeşte glasul şefului meu!
-Radu, eu te plătesc să te uiţi după saltele? Dacă tot eşti aici, vezi că e una cu 30% reducere. Fă-mi şi mie comanda că ştii toate datele!
-S-a dat, răspund  eu prea prompt!
-De unde ştii, mă întreabă el bănuitor.
Îmi stăpânesc cu greu bâlbâitul şi răspund.
-O urmăream şi eu, dar dacă nu mi-aţi dat banii de vineri cum v-am rugat... a luat-o altul.
Ce spuneţi, am ieşit elegant din încurcătură?

Vă recomand călduros să intraţi pe site dacă aveţi probleme cu odihna. Numai sfaturile în alegerea saltelelor vă recompensează din plin pentru puţinul timp pierdut.





8 comentarii :

  1. Somnul chiar este un capitul extrem de important care trebuie protejat cu Salterra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Odihna din timpul somnului este şi mai importanta! :)

      Ștergere
  2. Doar 10 ani e termen la saltele? Pai, inseamna ca ma apropii de expirare. Salteaua, nu eu! Si eu care ziceam ca o duc pana la pensie...Tot salteaua, nu eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este neapărat un termen. Mai mult o recomandare de bună credinţă!

      Ștergere
  3. Cel mai odihnitor somn e intre ora 22 si ora 24. Daca adormi dupa ora 22 se poate uneori sa te trezesti obosit. Noroc cu saltelele Salterra. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. La toamnă sunt zece ani de existenţa şi pentru salteaua mea. Căt sărit a înghiţit salteaua asta, şi de la Karla, şi de la Maria, şi de la gaşca de prieteni! Ar fi timpul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cam ar fi! :) E imortant să faci o alegere corectă.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !