miercuri, 23 aprilie 2014

SALTERRA

Un nume de care va trebui să ţineţi cont

Asta dacă vă pasă cum dormiţi. Dacă luăm în considerare faptul că majoritatea oamenilor petrec cam o treime din viaţă dormind, presupun că aveţi la ce vă gândi...




Despre această firmă vreau să vă vorbesc azi. După cum v-am mai spus, datorită conjuncturii am devenit un fel de autodidact în aprecierea saltelelor. Dar cum nu oricine are şansa de a face aşa ceva, apreciez foarte mult că au pus pe site-ul lor o secţiune specială intitulată "Ghidul cumpărătorului". Un loc în care, personal, am câştigat cam 30 de minute de informaţii utile. Şi pe care, sincer vă invit să-l vizitaţi. Rar am văzut firme care oferă consiliere la acest nivel.

Puteţi vedea acolo avantajele unei "Saltea Natura" pentru copii. Iar ei reprezintă viitorul. Al nostru, al tuturor.


Şi de ce nu, o odihnă perfectă pentru noi cei mai în vârstă, ca să putem veghea la viitorul lor.
Acum vă mai dau un pont, dar vă rog să nu mă spuneţi, pentru că află şeful meu menţionat în articolul anterior!


Acum, vă urez spor la reflecţii şi la alegeri! Să auzim numai de bine!



4 comentarii :

  1. Maria încă mai sare prin paturi, canapele etc. Sper să îi treacă c\t mai curând ca să putem schimba saltelele. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La care alegeri sa avem spor, la cele europarlamentare sau... ?Succes și ție la alegerea candidaților la premii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La alegeri de saltele, doar să culcuşeşti pe ele! ;)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !