joi, 3 aprilie 2014

RAR MI S-A ÎNTÂMPLAT

Ba aş spune că a fost singura dată

Când am văzut o locuinţă care să reflecte până la identitate personalitatea gazdelor. În mod natural, neostentativ...
Prin natura meseriei pe care o practic de câţiva ani, aceea de dealer independent de Kirby (un sistem performant de curăţenie), am avut ocazia să vizitez mii de locuinţe, să cunosc foarte mulţi oameni.
S-a întâmplat acum aproximativ o lună în urmă. În Bucureşti, în Berceni. Însoţeam un dealer boboc la prima lui prezentare a produsului. Evident, emoţiile primului contact cu "publicul" şi-au spus cuvântul. Gazdele, persoane deschise, dar şi locuinţa în sine, caldă şi deschisă, şi-au pus amprenta astfel încât prezentarea în sine a fost un succes. După ce s-a terminat nu mi-am mai putut ascunde admiraţia şi i-am întrebat deschis cum de au reuşit să-şi amenajeze astfel locuinţa.
Foarte amabili, cu o atitudine din care reieşea clar mulţumirea pentru lucrul bine făcut, au început să îmi povestească de o echipă tânără şi prietenoasă care i-a ajutat să-şi redecoreze casa. Este vorba de:

În principiu Artdecozone.ro este un atelier care oferă servicii de design all inclusive pentru cei care vor să îşi amenajeze locuinţa (proiect-amenajare-mobilare-decorare) şi nu numai atât.
Mi-au spus că la început au fost reticenţi. Cum să ştie cineva din afară ce-şi doresc ei? Dar pe parcursul etapelor de discuţii au căpătat încredere astfel încât reamenajarea au făcut-o tot cu ei.
Dacă mai aveam timp cred că ne-ar fi povestit câteva ore. Am rugat politicos să-mi dea voie să-mi notez şi eu datele lor. Soţul m-a rugat să-l aştept câteva clipe după care s-a întors cu cartea lor de vizită pe care mi-a oferit-o, spunând că mai are. În maşină bobocul mi-a cerut şi el să-şi noteze adresa căci moştenise o casă în care trebuia readusă primăvara.
Ajuns acasă am deschis laptopul şi am intrat pe site-ul lor şi am rămas plăcut impresionat.
Cum îmi place să gătesc am văzut imediat o bucătărie care m-a cucerit aşa că o arăt aici:
Una peste alta dacă vă bate gândul să reamenajaţi, că tot a venit primăvara, ar fi păcat să-i ocoliţi. Din ce am văzut la ei chiar se pricep!


8 comentarii :

  1. Dintr-un apartament de bloc vechi nu poti sa faci unul nou, dar putin merge cosmetizat si reabilitat termic in primul rand. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că acolo unde am fost tot apartament de bloc vechi era şi rezultatul a fost uimitor.

      Ștergere
  2. Bucataria imi place(nu ca mi-as petrece prea mult timp pe acolo:) ).
    O sa intru pe site-ul lor sa vad ce idei mai au.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna recomandare, ii vizitez si eu ca m-am cam plictisit de aspectul bucatariei. Ii trebuie o resuscitare!

    RăspundețiȘtergere
  4. La următoarea redecorare voi ţine cont de sfatul tău.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !