duminică, 27 aprilie 2014

PROIECTUL SEMN SPRE CARTE

Are aripi de ceva timp

Dar şi nevoie de realimentare-n zbor...
Totul a început cu primul pas! :)
O entuziastă, pe nume Sonia, a lansat o provocare pe internet pe care întâmplător am remarcat-o. Sunt copii care îşi doresc să citească dar din anumite motive nu au acces la cărţi.
Trebuie să recunosc că am fost un pic cam sceptic, nu pentru demersul în sine, ci pentru ideea frumoasă că mai pot exista în această lume copii care doresc asta. Am şi comentat în grupul dedicat de pe FB despre acest aspect.

Dar, am strâns câteva cărţi pentru copii de prin biblioteca personală, le-am împachetat şi le-am trimis...
Nu am fost primul. Erau deja sute de cărţi adunate până când am reuşit să mă hotărăsc.
Au început să apară scrisori ale copiilor. Imagini cu bucuria lor de a citi o carte. Şi tot mai mulţi oameni care s-au implicat într-o formă sau alta în acest proiect. Am văzut parcă şi o editură, poate că se mai implică şi altele.
În fine, nu vreau să plictisesc pe nimeni! Proiectul a urcat în zbor prin propriile aripi. Acum are nevoie, ca să urce şi mai sus, de o realimentare. Un strop de ajutor, care pe voi vă costă doar 5 minute. Din timpul vostru şi atât! Detalii găsiţi aici sau sus în dreapta pe pagina principală a blogului. Eu deja am reuşit să adun 4 voturi, cu al meu evident.
Cu ajutorul vostru sper să nu mă opresc!

Despre proiectul iniţial, cum a început, scopuri, obiective, modalităţi de implicare, sunt toate scrise aici.

Ce s-a întâmplat cu cărţile donate, numărul lor şi alte amănunte aflaţi dacă consultaţi tabelul.

Dacă vreţi să vă alăturaţi grupului pe FB, să aflaţi noutăţi, imagini cu cărţile donate sau poveşti despre copii ce şi le doresc, intraţi aici!

Puteţi să mă criticaţi, să mă înjuraţi, să votaţi proiectul. Numai să nu rămâneţi indiferenţi!





12 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Eu, un membru al familiei şi doi prieteni îţi mulţumesc ţie că ai pus pe picioare acest proiect! Sperăm să mai adunăm voturi! :)

      Ștergere
  2. Radu, actiunea voastra este de laudat si as vota-o cu tot dragul ...

    dar votul necesita o inregistrare pe "taraluiandrei" si asta n-ar fi o problema, dar am o retinere foarte mare in a-mi da datele personale peste tot in lumea virtuala. Nu ma refer la adresa de email ci la nr de telefon si validare cu aceasta.

    Spam-uri primim zilnic mult mai multe decat ne-ar place: nu am nevoie de altele noi ... (decat sa, nu cunosc buna intetie a celor ce colecteaza aceste date, cine si cum va utiliza datele colectate).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Ţara lui Andrei" este un proiect care funcţionează de ceva ani! N-am auzit plângeri!
      Fiecare cu decizia lui! O să mă interesez dacă există altă modalitate de confirmare a contului.

      Ștergere
  3. Este o idee superba la care mi-ar fi placut sa particip daca as mai fi avut si eu carti de daruit. Pe ale mele deja le-am daruit celor ce au avut nevoie, dar ca si idee ramane in continuare una incredibila!

    RăspundețiȘtergere
  4. Au crescut aşa frumoase aripile proiectului!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vad ca proiectul aduna in continuare voturi, ceea ce nu face decat sa ma bucure. Sper sa reusim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu sper! Am mai convins doi dintre prietenii fiului meu să îşi facă cont! :)

      Ștergere
  6. Frumos proiect, felicitari tuturor celor implicati!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !