luni, 14 aprilie 2014

NU M-AM PUTUT ABŢINE

Deşi vă rog să mă credeţi că tare m-am străduit.

Acum de-o fi fost cu folos doar voi îmi puteţi spune...

 Pe un alt blog, nu vreau să-i dau numele, am ajuns încet, încet un fel de consilier, doar ca să mai suflu şi eu câte o vorbă bună, aşa, cât de cât, în cele două domenii în care oarecum mă pricep şi pot ajuta.
Dar când am văzut această întrebare pe megaajutor, pe bizoo am simţit că nu mai am aer!

Întrebarea principală:
"Aveti un model de contract pentru furnizori?"
Întrebări ajutătoare:
"Am găsit 5 furnizori.
1. cum semnez un contract de colaborare cu ei?
2. unde găsesc model de contract ?
3. ce ar trebui sa iau în considerare ?
Mulţumesc.
Categorie: Juridic"

Răspunsul meu:
"1. Cu mâna cu care scrieţi.
2. Pe Google! Căutare va fi mult mai eficientă dacă aţi putea sugera motorului de căutare şi 1-2 sau chiar 3 indicii despre ce ar trebui să vă furnizeze cei 5.
3. În România cele mai credibile instituţii sunt, nu neapărat în această ordine, armata, SMURD-ul şi cică biserica. Nu vă costă să îi întrebaţi!"

Voi ce părere aveţi? Răspunsul a fost scurt, la obiect şi edificator? Am reuşit să ajut cu ceva?

Şi că să nu credeţi că bat câmpii, iată şi dovada...



16 comentarii :

  1. Era (este) o poveste de I. Creangă care dacă nu greșesc se intitula Prostia omenească. Crezi că povestea a fost întâmplătoare?...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mă întreb dacă nu-i doare. Lor, oficial, tot așa le-ai răspuns?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi da! Se vede şi din print screen-ul afişat! :)
      Nu cred că-i doare. Măcar a scis fără greşeli!

      Ștergere
  3. Nu cred ca se putea mai scurt si mai la obiect. Si mai edificator desigur :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Raspunsul a fost clar, concis si tipic "tu" ... vezi? De asta imi era dor, si cum spuneam si de retete! :))))) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulţumesc!
      Am mai făcut ceva de mâncare dar până am ajuns să le pozez erau pe sfârşite! Aşa că sunt osândit să mai fac până le prind în poze. ;)

      Ștergere
  5. Cred că ai fost un pic cam dur pentru un consilier! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca trebuia la primul punct sa specifici: cu mana cu care scrieti si de preferat sa aveti si pixul in ea!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai gândit vreodată de ce pe vremuri nu aveai voie să semnezi cu pixul? ;)

      Ștergere
  7. La obiect şi edificator ai fost, însă din punctul meu de vedere te-ai lungit cam mult cu explicaţia... Erau nişte versuri... "lasă-ne, lasă-ne că... (Spitalul de Urgentă, parcă) sau şi mai scurt: KCN (dacă bine-mi aduc aminte formula de la orele de chimie) ;) (asta ca să se anuleze posibilitatea de a-şi combina ADN-ul). Prea dur? Eh, am avut un mentor mai al dracu' ştii tu, din trecutele-mi texte de pe blog ;))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !