marți, 29 aprilie 2014

M-A PĂRĂSIT INSPIRAŢIA

Din motive de ... în loc de puncte, puncte puneţi ce vreţi voi!

Brusc şi fără nici un avertisment...
Deşi cred eu că meritam! Măcar unul! Chiar şi voalat. O tragere de mânecă. Un semn.

Vreau ca să mă întorc
Să fiu copil, să mă joc
Mângâiat doar de cuvinte
Care vin ca să mă alinte.

Un sfat de la voi aş vrea
De mi-o place-l voi urma

Aş putea face ceva
Să o regăsesc pe ea?

Pe EA, pe inspiraţia mea...

Sursa

Şi un moment real în care am fost lipsit de orice inspiraţie şi complet împotriva oricărei speranţe de a deveni măcar o dată fotogenic!









29 de comentarii :

  1. Sunt si eu cam disperata...
    Sa te-ajut c-o rugaciune:
    Inspiratia sa te bata
    Pana nu-ti mai stii de nume!
    Sa te-arunce pan' la stele,
    Sa te-intinda ca pe-o raza,
    Sa te ia cu magulele
    Pana nu te vezi "pe faza"... :D

    PS: sa-mi zici daca te-a ajutat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Încă nu a venit să mă bată! Probabil că are drum lung de făcut! :)

      Ștergere
  2. Las' ca se intoarce cand nici nu te astepti.

    RăspundețiȘtergere
  3. cale lungă are să bataă,
    până la tine o ajunge,
    dar atunci vei prinde veste,
    și pe noi de ne încântă ...


    PS. hahahaha, poet am devenit .... (are vre-un sens ce am născocit?
    dar chiar nu contează, oricum nu prea am înțeles niciodată poeții și creațiile lor)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu încerca a înţelege
      Ce-i nu-i înţeles de ei.

      Pot da exemple, câte vrei
      Dar de poeţi să nu te iei!
      ;)

      Ștergere
  4. Nu-ti trebuie inspiratie, poti sa faci o pauza pur si simplu! Poate ai inspiratie in alte activitati...

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))) daca asta e lipsa de inspiratie, nu stiu ce sa mai zic! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fugit cu altul, Ea te-a părăsit!
      Tu privesti în urma-i, stai nedumerit.
      Te gândeşti la tine, te gândeşti la Ea …
      Uite în grădină, a-nflorit ceva! :D
      Uită c-a plecat departe, fii doar bucuros!
      Fara Ea prin preajmă, ieşi mai în folos.

      Nu mai stai sa-i ţii isonul, noaptea tu dormi liniştit.
      Ziua când ţi-e dragă lumea, poţi să stai, să dormi, să bei …
      Nu te ceartă nimenea şi nu-ţi cere atenţia!
      Bucură-te atât cât poţi, că de Ea nu o să scapi,
      Nici acum şi nici în veci.. se va-ntoarce, ai să vezi!

      Ștergere
    2. Păi, de a fugit cu altul
      Înapoi eu n-o primesc
      Mai bine caut una nouă
      Totul e să îmi doresc! :)

      Ștergere
    3. Mare grijă ce-ţi doreşti, nu se ştie ce primeşti,
      Ş`apoi nu vrei să te vadă cititorul tău loial,
      Cum te lupţi neîncetat ca să scapi de un calvar! :D

      Ștergere
    4. Daca ai sti de cate ori am auzit asta :)))) si da, intotdeauna am! :))))))))

      Ștergere
    5. Exersează atunci pe Forex! Ar putea fi profitabil! :)))

      Ștergere
  6. uita-te la meci azi si maine! dormi bine dupa ce faci lucrul pentru care inspiratia o cauti si-o pomenesti si aici! noaptea-i un sfetnic istet-foc! bafta si vineri revii cu ce-a iesit! eh, ce zici, ti se pare un targ bun? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici un sfat nu mi-a dat noaptea, deşi mult am întrebat-o! :)

      Ștergere
  7. O serenadă, Radu! O serenadă şi sigur revine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai sa iti spun un secret: inspiratia este o doamna tare capricioasa, care vine cand vrea si pleaca tot cand vrea, fara sa ii pese de nevoile noastre. Cu cat o rogi mai tare, cu atat de indeparteaza. Cel putin asa se joaca cu mine. :)))
    Mie mi se pare ca ai iesit foarte bine in poza aceasta. Pe bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, toate doamnele sunt capricioase! :) Ca şi inspiraţia.
      Poza aia! Glumeşti! ;)

      Ștergere
  9. Ce tot te plangi de lipsa de inspiratie, pune mana si scrie si sa vezi ce repede vine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia te uite de unde vine duşul meu rece! Nu neg că mi-ar trebui! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !