duminică, 20 aprilie 2014

IMAGINI DIN GRĂDINĂ

De anul trecut

Să nu râdeţi de mine, nimeni nu e perfect...
M-am străduit şi eu după cum am povestit aici.





Anul acesta am vrut să mai diversific un pic! Urmând sfatul unor amici din Matca, localitate cu bogată tradiţie în legumicultură, m-am decis să apelez la experienţa lor. Şi am ales:

http://www.covera.ro/
Mă gândesc la ceva lavandă, îmi place cum miroase şi la anason pe care îl folosesc des.




Şi poate şi la o floare... Nişte trandafiri din aceia căţărători.


Voi ce faceţi în grădină?





12 comentarii :

  1. Wow! Arata excelent, Radu! Te invidiez, iti spun sincer. :)
    As planta cate putin din toate, daca as avea unde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vezi ce grădiniţe au făcut unii în faţa blocului! :)

      Ștergere
  2. Intotdeauna mi-am dorit sa plantez lavanda. Stiai ca se poate face si dulceata din ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi uite, acum ai ocazia! :)
      Am auzit, dar recunosc nu am gustat niciodată!

      Ștergere
  3. Dar arată bine, de ce să râdem? Nu există! Munca aduce după ea şi rezultate iar aceste rezultate cu siguranţă sunt super! Spor la treabă în continuare! :D

    Sărbători fericite şi Hristos a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Îi știu pe cei de la Matca. Sunt convinsă că folosesc semințe de la Covera.

    RăspundețiȘtergere
  5. imaginile spun mai mult ca 1,000 de cuvinte, felicitari Radu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare? Cu articolul acesta am luat cea mai mică notă din concurs! :(

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !