sâmbătă, 5 aprilie 2014

CÂNTARE ÎN SCORBURĂ

Fără acustică!

V-am mai spus că o iau razna când rămân dimineaţa fără ţigări...



O fluturare de batistă
Ce lasă un siaj în timp
Monocromatic fără armonie
Măcar de-ar fi însufleţit

O lacrimă într-o cântare
În scorbura ce m-am ascuns
Cu dependenţa de-ntuneric
Ce mă învârte-n al ei cerc

O alipire de mult dor
Cu un strigăt în pustiu
Şi cu-n fluierat în vânt
Asta-i tot ce pot să sper

Ca să mai îndulcesc un pic părerea ce tocmai v-am format-o vă ofer şi o melodie dragă sufletului meu.


Această postare participă la joaca săptămânală "Duzina de cuvinte". Scrieri ceva mai normale găsiţi în tabelul lui Psi!

18 comentarii :

  1. Poezie cu armonie și melodie cu amintiri. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede treaba ca lipsa de tigari iti pune gandurile in rime! Nu-i rau deloc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba-i rău, e foarte rău! Că mă trezesc cu noaptea-n cap şi până deschide la magazin fac ca o legiune de draci! :)

      Ștergere
  3. Tot la fel fac si eu dimineata cand raman fara net. Noroc ca se intampla numai o data pe an. Se strica rar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Locuiesc într-o zonă în care net-ul nu cade niciodata. Decât dacă îmi ia foc laptopul! :)

      Ștergere
  4. Din combinatia poza-versuri eu inteleg ca, fara tigari, esti si pradator si romantic. Dar tigarile s-au scumpit asa ca zic sa le lasi de tot, cum face si al meu sot de vreo doi ani incoace. Le lasa in fiecare zi, de seara pana dimineata. Mai mult nu rezista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice prădător este în primul rând romantic! Cu soţil tău stai de dimineaţă până seara? :) Cu ochii pe el?

      Ștergere
  5. daca toti cei care raman fara tigari ar striga asa in versuri ce de poeti am avea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prefer ţigările, că e mai bine
      Decât să fac versuri fără rime.
      :)

      Ștergere
  6. Melodia o ador. Poezia nu suna rau deloc;) asa ca propun macar o dimineata pe luna fara tigari:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe vremuri în balcon ţineai cenaclul în fum de ţigară? Posibil de acolo să ţi se tragă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se prea poate! :) Mai trăgeam câte o pipă pe balcon! :) Dar eram la început şi nu erau prea dese.

      Ștergere
  8. Lipsa de nicotina are la tine efecte ciudate, eu in situatia asta sigur nu as putea scrie :P

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !