duminică, 20 aprilie 2014

BĂTAIE CU PERNE LA UNIVERSITATE

Mă întreb câţi dintre voi aţi ştiut.

Că la început de aprilie există aşa ceva în centrul Bucureştilor...
Nu vă mint, a scris şi în ziare după cum puteţi vedea:

Sursă
Acum dacă tot m-a luat gura pe dinainte o să vă aduc aminte de cineva care vă poate vinde şi perne. Am scris despre ei cam pe aici.

Dar pernele nu sunt neapărat cu pene. De exemplu, puteţi alege o pernă pentru călătorie pentru cei ce trebuie să se mai întoarcă şi pe acasă, din Piaţa Universităţii.


Sau o pernă cu memorie, nu de alta, dar să păstrăm întipărit chipul adversarului din piaţă. Cel de la bătaia cu perne!  Mai ales că forma se pretează la fix.

Mă tot întreb cine a adunat penele pe acolo, că eu când am trecut, zău, nici una n-am văzut!

Acum, sincer, bine că nu a fost programată la meciul Steaua-Dinamo sau invers...





6 comentarii :

  1. Cred cei de la Salterra și-au materialul promoțional. Poate îți da una cu... memorie la la premiere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Au trecut pe strada mea unii care aveau de vânzare pene... nu ştiu de care. Or fi cele de la bătaia din piaţă? O pernă cu memorie ar fi utilă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil că de găscă! Utilă??? Necesară vrei să spui! :)

      Ștergere
  3. Sunt mult mai bune si mai placute bataile cu perne, decat cele cu bate si alte instrumente dure. Chiar asa, eu cand am uitat sa ma distrez organizand in casa asemenea batai? Probabil cand mi s-au imputinat pernele... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar când uiţi să te distrezi îţi moare sufletul! :(

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !