luni, 21 aprilie 2014

ARABESQUE

O firmă cu origini gălăţene, despre care s-a scris şi se va mai scrie.

În acest articol vreau să vă spun câteva cuvinte despre moralitate. Sau normalitate cum îmi place mie să-i spun...
Am avut ocazia să vă povestesc despre visurile mele de a-mi construi o casă sau despre o discuţie cu un şef de şantier respectat. Nu vă mai plictisesc cu ele.

Am aflat de curând, cu o surprindere plăcută, că firma s-a implicat în curăţarea unei părţi din România. Doar de câteva sute de tone de deşeuri aruncate, de către cine credeţi?

Dau doar câteva date, nu vreau să plictisesc pe nimeni.
"Peste 150 de tone de deşeuri au fost transportate la groapa de gunoi de camioanele Arabesque, într-o singură zi"
Îşi mai aduce aminte cineva de acest efort? Căci ştiu sigur că nu au fost plătiţi. Au fost şi alte firme care s-au implicat?



Observ că nu prea vor să se laude pe această temă. O să-mi spuneţi că s-a întâmplat în 2010. Aşa sunt unii, mai discreţi. De ce nu-i luaţi la întrebări să ne spună dacă au mai făcut ceva? S-ar putea să mai găsiţi câte ceva, ce mi-a scăpat!
Acesta este Arabesque. Dacă ceva mi-a scăpat vă rog să mă trageţi de mânecă.

În rest toate cele ştiute:
-Adică pe şantierul tău se poate lucra în voie pentru că transportul materialelor se face direct la lucrare, cu ajutorul maşinilor cu macara, transport rapid - în 80% din situaţii se livrează chiar a doua zi.
- Nu prea mai trebuie să-ţi baţi capul, există un portofoliu complet de produse, de la structură, materiale grele, fier, cărămizi, până la tencuielile decorative.
Cum s-ar spune, construiţi şi iar construiţi.

Şi să mă chemaţi să udăm casa! :)








20 de comentarii :

  1. Pai da, ca daca construim cu Arabesque raman si bani de udat casa...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi şi dacă creşte prea mult de la udatul în exces? :)

      Ștergere
  2. Nu! Oamenii isi aduc aminte doar de Bianca Dragusanu! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deh, televiziunile! Că la un momentdat degeaba foloseam telecomanda! :)

      Ștergere
  3. toata stima si respectul pentru astfel de actiuni,
    dar daca am fi mai "civilizati" nici n-ar fi nevoie de ele ... caci la urma urmei noi suntem autorii ambelor procese....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi şi firmele de salubrizare din ce s-ar mai îngrăşa? :)

      Ștergere
  4. de udat, se uda casa oricum, totul e sa te apuci de ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Adevărat! Din păcate un pic prea rar în peisajul firmelor româneşti!

      Ștergere
  6. In calitate de producator de mobila iti zic ca arabesque e o firma serioasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai văzut ce tari sunt gălățenii? Când vii la mine, să vii pe drumul de centură. La primul semafor când faci la dreapta este firma lor. Sa intri si sa le spui că ai scris bine pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate ca s-ar mai fi implicat si in ceilalti ani in astfel de actiuni, daca ar fi avut sprijin de la cei ca noi. Cineva ar trebui sa le sugereze asta, sa stie ca oamenii apreciaza si sunt dispusi sa se implice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii sunt dispuşi să se implice? Ooo, ce vis frumos! Şi cât de mult mi-aş dori să fie adevărat! :(

      Ștergere
  9. Cu cat se implica mai mult in actiuni umanitare, cu atat brandul lor creste sau mai bine zis, vanzarile locale se ridica mai sus cu cateva procente, zau daca nu.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !