miercuri, 2 aprilie 2014

AM VISAT CĂ AM CÂŞTIGAT

La loto, 6 din 49, premiul cel mare

În decursul acestui an. Adică 2014...
Prin 1995 când eram tânăr, nu că acum n-aş fi, am visat asemănător. Numai că atunci mi-au ieşit 4 numere dar în cinci variante. Ehe, două săptămâni de huzur! Cum spune Murphy: "Nu crede în minuni, bazează-te pe ele!". E treaba voastră dacă nu credeţi, dar scrie negru pe alb că e lege.
Cred în premoniţii. Şi cum sunt un om calculat am început să-mi fac planuri. Astfel încât să-mi împlinesc un vechi vis.
Cum am mai povestit pe blog, îmi place să pescuiesc şi să mănânc peşte. În special din cel marin. Deşi nu zic nu, nici la cel de apă dulce, dacă-i gătit bine (adică de mine) şi e destul de mare ca să nu mă-ncurce oasele.
De anul trecut am ochit vreo două locuri de casă, unu pe lângă Corbu-Vadu şi celălalt pe lângă 2 Mai-Vama Veche. Acum, alegerea-i grea, ambele au locaţii frumoase şi în locuri cu acces la un pescuit de calitate.
Trebuie doar să pun în balanţă accesul uşor la lacul Sinoe din Vadu plus marea la doi paşi,  cu apropierea permisivă de rezervaţia marină Vama Veche (exclusiv zona B) plus Bulgaria cu ale ei crescătorii de fructe de mare. Grea decizie. Voi ce aţi alege?
Buuun, deci ne-am hotărât! Acum, pe locaţia respectivă, trebuie să punem şi ceva. Ca să nu stau cu cortul. Ca la douăzeci de ani, frumos, tânăr şi cu bani.

Este momentul să trecem la fapte! Adică să alegem! Şi întâmplător îmi vine în minte (sau poate, nu) o siglă pe care o recunosc din Bucureşti şi pe care o văd trecând prin faţa ochilor de câte ori conduc pe A2, adică foarte des. Pe maşini de marfă. Ca şi acestea.

Şi mai mari, dar şi mai mici, cam aşa cum ne trebuie nouă. Important este că se mişcă la fel ca nişte furnicuţe toamna pe toate şoselele României. Ceea ce mă pune pe gânduri. Trebuie neapărat să-i caut. Că nu se plimbă ei, aşa aiurea. 
Indiferent de locaţie am nevoie de consiliere tehnică. Căci nu mă pricep la toate. Mai ales la protejarea mediului şi la integrarea în peisaj, Cum mai ştiu să bat trei taste, nimeresc din prima. Cu norocul meu proverbial. Şi culmea, consilierea e gratuită.
Da, exact aici! Acum este clar pot să-mi definitivez planul. 
Fac repede o listă cu ce mi-ar trebui. Uuuuf, îmi trebuie de toate! Poate câştig premiul ăl mic??? Cu ce o să plătesc? Şi cum pot începe? Sunt întrebări ce mă frământă.

Degeaba...
O singură privire aruncată pe site-ul lor mă lămureşte:
-Pot face documentarea şi achiziţia de materiale în ritmul meu, după cum îmi permite timpul, nu mai sunt constrâns de alergatul din depozit în depozit şi am rezolvat şi problema plăţii şi a transportului.
-Pot alege dintr-o mulţime de variante de plată! Deh, ghinion, până acum nu am ştiut.
Dar să nu vă plictisesc cu visul meu! E prea banală o căsuţă pe malul mării. Chiar dacă e neagră, marea, la ce vă stătea gândul?
Pun două puncte pe foaia proaspăt deschisă:
1) Încep cu structura ca un om gospodar. Nu o să fiu modest să neg.
2) Dar structura asta nu trebuie lăsată chiar aşa de capul ei. Trebuie acoperită, am dreptate ?
Şi acum vă las dragilor, trebuie să visez ce voi face cu restul de bani de-mi mai rămân, că la ei am găsit multe preţuri bune. De nu mă credeţi, nu aveţi decât să comparaţi, eu nu fac acelaşi lucru de două ori.



12 comentarii :

  1. Pot să îţi trimit 5 lei să facem biletul pe din două? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apăi, Radule, te-ai băgat bine pe interes. Mi-e dor de-o postare de-a ta, una așa să-mi lase gura apă, sau un cenaclu pe balcon, sau ...sau scrie ce vrei tu că scrii bine. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mâncare de praz cu măsline, cred că merge! Ce spui?

      Ștergere
    2. Curând! :) Da viţelul e de post? Că eu aşa o fac. :)

      Ștergere
  3. Pe cand o casuta si la munte ca de visat visezi frumos!
    Lasand gluma la o parte si eu am auzit de ei ca sunt buni si ofera servicii de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi pas cu pas! Da la munte pot pescui numai păstrăv! :)

      Ștergere
  4. Niciun castig mare la noi nu e intamplator. Inclusiv la Loto. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. fii atent ce premonitieam avut eu saptamana trecuta: mi s-a stricat masina si am visat ca mecanicul imi povestea cum mi s-a ovalizat chiuloasa si cum am nevoie de una noua. si ghici ce am facut saptamana asta? am schimbat chiuloasa :)))) asta da premonitie, cam paguboasa as putea spune :)))

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !