joi, 17 aprilie 2014

AM FOST PÂNĂ LA BUCUREŞTI

Întâmplarea face să mă întâlnesc cu doi prieteni

Mai vechi, aşa de prin liceu. Eu le spun pe nickname Ducu şi X...
Ei nu recunosc, dar le-am transformat poreclele în adevărate branduri.

După ce m-au recuperat de undeva de pe Calea Rahovei pe unde mă rătăcisem cu succes, în urma indicaţiilor telefonice, ce spuneau că trebuie să cobor la brutăria Tache, din tramvaiul 32. Era să uit, să menţionez că o vânzătoare de la RATB a reuşit să mă bulverseze complet cu explicaţiile ei.
În final am reuşit să stabilim vizual contactul.
I-am văzut de departe, erau mai graşi ca mine, dovadă că le merge bine.
Din vorbă-n vorbă, aşa ca-ntre prieteni, evident la o bere, se iscă o mică discuţie.

Ducu fiind gazdă, a avut întâietate. Şi întreabă:
-X, ştiu că te ocupi cu construcţii cam peste tot în ţară. Socrului meu i-a luat foc casa şi acum trebuie să refacem cam totul. Poţi să-mi spui cum ies şi bine şi ieftin?

X, fără să se gândească, răspunde natural.
-Eu lucrez cu Arabesque, la preţuri sunt foarte buni, am fost mulţumit de ei, am reuşit chiar am făcut treabă! Şi culmea, îţi pot da tot ce vrei. Trebuie doar să vezi tu cum le poţi combina pe toate. Că ei ţi le aduc pe rând, cu dimensiuni şi cantităţi potrivite. Îţi alegi timpul şi ritmul tău. Şi chiar îţi iese! În plus, transport se face direct la lucrare, cu ajutorul maşinilor cu macara şi transport rapid - in 80% din situaţii se livrează a doua zi.

Parcă e bună o mică descărcare cu  macaraua...


Ducu întreabă sau se întreabă sau doar îşi pune o întrebare... cu zâmbete.
- Da le car cu cârca?
Răspunsul vine, repede, din experienţă:
- Ce nu înţelegi? Se livrează materialele în fiecare etapă de lucru, se evită astfel păstrarea stocului în şantier.
-Pă bune?

Mă bag şi eu în seamă, le spun că am scris un articol despre aceşti furnizori, care sunt de undeva din judeţul Galaţi, drag mie. Ghinionul meu, trebuie să-i arăt lui Ducu cum butonezi un laptop!
Am un pic de succes până se bagă X cu sarcasmul lui. Îl iert şi de această dată! Deh, am suflet mare!

Notă:
Discuţia este reală, aşa cum mi-o amintesc. Dacă mai e ceva în plus vă rog să mă trageţi de mânecă!

Sau pe ei!!! Că s-ar putea să daţi peste ceva surprize plăcute. Nu cred că o să vă pară rău.





12 comentarii :

  1. Mda, unele firme sunt serioase intr-adevar. Pe termen lung vor avea succes. Bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lucrat şi eu cu ei acum câţiva ani. Succesul nu este întâmplător! :)

      Ștergere
  2. Trebuia sa-ti iei GPS-ul cu tine si nu te mai rataceai!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cine vorbeşte! Măcar eu ştiu unde-i nordul! :)

      Ștergere
  3. :)))) vreau si eu sa-mi fac o piscina dar mi-as dori sa vina din dotare cu trei bunoci! Oare au asa ceva in stoc? :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. La BRRC mă gândeam şi eu! Nu s-a menţionat nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar s-a consumat! :)
      În cronici se povesteşte despre cât vin serveau moldovenii înainte de luptele cu turcii?
      Eeh???

      Ștergere
  5. Si eu am fost foarte multumita de colaborarea cu Arabesque, si ii recomand oricui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am lucrat cu ei acum ceva timp când erau mai mici! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !