luni, 31 martie 2014

SCÂNTEIA TINERETULUI

Era obligatorie în liceu.

Mai ales că dirigintele era secretarul de partid. Aşa că cine nu avea abonament avea scăzute 2 puncte la purtare.


Sursa
Deşi era cam stufoasă în cinci minute o terminam. Citeam doar ştirile externe, cele sportive şi rubrica "Fapt divers". La fel şi la telejurnal (ştirile de la televizor). Probabil atât de puternică a fost această obişnuinţă încât şi acum aceste ştiri rămân preferatele mele. Cu timpul am început să citesc ştiri economice, cam de prin 1995 încoace şi mai des în ultimul an. Deh, dacă îmi place să mă dau pe Forex! Pe cont demo, deocamdată până cică mai învăţ (a se citi până fac bani pentru un cont real). Şi chiar îmi place.
În fine, ciugulesc un pic din toate categoriile de ştiri dar baza sunt cele trei menţionate.
Ziare n-am mai văzut decât la ştiri. Şi asta de ani buni. Acum îmi iau informaţiile de pe site-urile de ştiri.
Unul dintre ele este Mondonews.ro. Scriu despre el pentru că îmi este simpăticuţ. Este bine structurat, plăcut ochiului şi spre surprinderea mea am văzut la ei ştiri cu mult înaintea celor de la Mediafax.

La categoria ştiri sportive de departe am citit cu mare plăcere despre meciul Steaua-Dinamo. Doar am fost pe stadion la primul meci al lui Lăcătuş în Ghencea. Extern, urmăresc cu mare interes situaţia din Ucraina datorită apropierii de graniţele noastre şi de conflictul latent din Transnistria dar şi teatrele de operaţiuni unde sunt militari de-ai noştri.
Iar ştirile din economie sunt esenţiale dacă ai acţiuni la bursă sau speculezi cursul leului.Sau dacă activezi într-un domeniu economic. Şi este important să le afli cât mai repede.
Vă asigur că merită să aruncaţi o privire pe site. Ştirile televizate vi se vor părea banale, răsuflate. În plus vă puteţi selecta categoria preferată de ştiri, puteţi să-l urmăriţi pe facebook şi multe altele.
"Informaţia înseamnă putere!"

16 comentarii :

  1. Faptul divers era in Scanteia (batrana). Cat despre saitul la care faci referire e destul de bun pt sport si pol externa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai dreptate, citeam de la tatăl meu. Dar şi S.T. avea o rubrică asemănătoare! Mă bucur că ai găsit ceva interesant în recomandarea mea!

      Ștergere
  2. Eu nu citesc nimic din stirile sportive... doar cele economice, politice dar mai mult pe cele internationale, culturale si cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana la urma e chestiune de gusturi si interese...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca orice! :) Numai că la site-ul acesta cu greu nu le poţi găsi! :)

      Ștergere
  4. incerc sa evit stirile pe cat se poate, (inca sunt "urmarot" de stirile gen PRO-Tv de la "ora 5"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici, pe site, îţi alegi doar ştirile care te interesează! :)

      Ștergere
  5. Asa e. Trebuie sa fim bine informati permanent. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Îţi mai aduci aminte când le-am dat 5 lui Dinamo în Cupă? Umilinţă a fost! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian, nu fii rău!
      Dacă e un dinamovist în juriu??? Nah, am scris-o!

      Ștergere
  7. Voi merge pe mana ta si intru si eu sa-i vizitez!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !