sâmbătă, 22 martie 2014

O DATĂ LA PATRU ANI

Îl sărbătorim

Pe  amicul nostru...

Petrecerea era spre sfârşite. Deja gazda noastră, cu nasul roşu ce lumina jucăuş ca un far în noapte (deh, odată la patru ani e ziua lui de care sigur i-a fost dor), gâfâind ca o focă se retrage strategic spre dormitor. De unde, darnic, ne oferă un recital de sforăituri ce ar face să pălească de invidie un Boeing 747.
Noi, cei câţiva, care am golit paharele cu mai puţin foc, constituiţi într-un for adhoc hotărâm în unanimitate că prietenul nostru merită un mic dar de plecare, o mică farsă.
Nasul amicului


Pe laptopul lăsat deschis încropim încet, că nu se terminase băutura, un document care după ceva tocmeli cu tastele ia forma unei amenzi pentru tulburarea liniştii publice, comportament indecent, etc, căruia ne străduim să-i dăm o formă cât mai oficială.
Îl printăm şi îl strecurăm în portofelul din doc albastru, de care prietenul nostru e nedespărţit.
Târziu în noapte primesc un telefon!
-Radu, chiar aşa urăt am făcut spre dimineaţă? Împrumută-mi te rog o mie câteva zile că trebuie să plătesc nenorocita aia de amendă!
-Vorbim dimineaţă, spun eu voit somnoros...

Această postare participă la jocul "Duzina de cuvinte". Scrieri cu adevărat frumoase găsiţi în tabel la Psi.

10 comentarii :

  1. Amenzile ma enerveaza iar farsele... chiar nu imi plac!
    Cat despre sarbatori in ani bisecti...pe sotul meu il chema Casian asa ca aveam sarbatoare in fiecare zi de 29 februarie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astea da petreceri... din 4 în 4 ani! Şi după ce că aştepţi 4 ani o petrecere mai ai parte şi de farse! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Unele farse sunt de-a dreptul urate si duc la chestii neplacute... Cea despre care povestesti mi se pare amuzanta, mai ales ca s-a terminat cu bine... :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !